Bilstol

Samme tenker jeg. Sikkerhet + komfort er viktigst der. Kjedeligste tingen å kjøpe ;)
Enig. Håper interessen stiger etterhvert utover i svangerskapet. Venter førstemann, og det virker litt overveldende å sette seg inn i alt om senger, vogner, bilseter etc. Selvom vi selvfølgelig gleder oss veldig til å få nurket i hus!

Enig. Håper interessen stiger etterhvert utover i svangerskapet. Venter førstemann, og det virker litt overveldende å sette seg inn i alt om senger, vogner, bilseter etc. Selvom vi selvfølgelig gleder oss veldig til å få nurket i hus!

Ja det håper jeg og :) Hvor vanskelig kan det være å finne vogn tenkte jeg før. Haha! Er jo tusenvis av diskusjoner og ingen er enige!

Her skal babyen ha maxi cosi etter storebror, den stolen kjøpte vi i 2013 når han kom til. Storebror har fått cybex sirona sete :-)

Vi har akkurat kjøpt en Maxi-Cosi Cabriofix - de har knalltilbud på den på Torshov bilrekvisita! Normalpris for sett med Easyfix base er omkring 3500,- og de har den til ca. 2000,- :)

http://www.torshovbil.no/maxi-cosi-cabriofix-med-easyfix-base-total-black
Jeg har Maxi-Cosi Cabriofix. Brukte det til Vesla Å var super fornyd.. Å virkelig perfekt hvis du legger til en quinny zapp med bilstol adapter. vi har det og det er perfekt på små turer til byen.

http://www.quinny.com/strollers-buggy/zapp/

Har maxi cosi vi å. Og quinny zapp. Et must for meg å ha vogn å trille bilstolen på så slarkete som jeg blir i bekkenet :)

Ble visst maxi cosi cabriofix med isofixbase her også. Lett sete! Bestilte sammen med vogna og med adapter til å kline på tfk.

Den var stilig! Takk for tips :)
Bare hyggelige! Den blir kjempe liten å tar NULL plass og veier ingenting.
Så når du bare skal en liten tur ned til byen osv er det så mye lettere å løfte bilstolen ut av bilen, rett i trilla og bre gå.
Å hvis babyen sover trenger du ikke flytte han/henne fra bilstol til vogn eller omvendt.

Her ble det besafe, med base og adapter til Tfk, så mangler jeg vist bare vogna :)

Back
Topp