Bilstol

Hvor mye koster det på babycare? Var innom babycare her i byen idag, der kosta det rundt 4500 kr. Synes det var mye, koster jo 3999 på både barnas hus og babyshop.

Var på Torshov bilrekvisita idag jeg da, han sa jeg kunne få izi kid til 2500 kr. Merker det frister litt, for de skal jo være like trygge.
3999 koster det :)

3999 koster det :)
Det hørtes mer riktig ut. De store kjedene bruker jo å ha like priser.
Izi plus er visst sjelden på tilbud da. Det må isåfall være hvis de har f.eks 20% på hele butikken som de har noen ganger.
Men akkurat nå heller jeg mot combi.

Det hørtes mer riktig ut. De store kjedene bruker jo å ha like priser.
Izi plus er visst sjelden på tilbud da. Det må isåfall være hvis de har f.eks 20% på hele butikken som de har noen ganger.
Men akkurat nå heller jeg mot combi.
Ja, angrer på at jeg ikke kjøpte i sommer da de hadde 25% på alle bilstoler på bare barn i narvik....

Eg har venta og venta på at det skulle komme tilbud på sironaen igjen, for det er veldig sjelden. No er det, og da skal eg av å kjøpa! Nesten så eg vurderte å kjøpe to i samma slengen :P

Eg har venta og venta på at det skulle komme tilbud på sironaen igjen, for det er veldig sjelden. No er det, og da skal eg av å kjøpa! Nesten så eg vurderte å kjøpe to i samma slengen :P
Du kommer jo til å trenge det ;)

Her begynner virkelig babystolen og bli liten, hadde tenkt å vente, men spørs hvor mye lengre den stolen holder... O.o

De hadde sirona på tilbud her i går, men vi trenger ikke nytt sete før over nyttår så da venter jeg.

Ja, angrer på at jeg ikke kjøpte i sommer da de hadde 25% på alle bilstoler på bare barn i narvik....
Er 20% på en valgfri vare på Babyshop idag. Men ikke i nettbutikken. Vi har ikke babyshop her.

Passat og izi pluss her, syns ikke det er dårlig plass foran:) og det er god plass til beina for ungen..

• Liker
Reactions: BMC
Er 20% på en valgfri vare på Babyshop idag. Men ikke i nettbutikken. Vi har ikke babyshop her.
Så det, men ingen babyshop her heller... Nærmeste er tromsø, og det gidder jeg ikke :p

Da har me bytta stol og er super fornøyd :D Gløymte sjølvsagt å ta bilde, men det kjem i morgo :D

• Liker
Da har me bytta stol og er super fornøyd :D Gløymte sjølvsagt å ta bilde, men det kjem i morgo :D
Så bra at dere er fornøyde :D

Da har vi kjøpt ny stol:) Det ble izi combi. I turkis, kjempefornøyd med fargen. Betalte 3000 for det, så jeg er fornøyd med prisen også:)

• Liker
Da har vi kjøpt ny stol:) Det ble izi combi. I turkis, kjempefornøyd med fargen. Betalte 3000 for det, så jeg er fornøyd med prisen også:)
De er fine i turkis :D tror vi blir å gå for car interior mest sannsynlig :)

25% på alle cybex bilstoler hos babyshop i dag og i morgen ;)

Passer hun stolen enda?:o vi byttet for lenge siden men det var fordi vi kjøpte sirona på tilbud:p så byttet bare med en gang da:)
Noen passer jo babystolene til de er rundt året :) kommer vel litt anpå lengden på babyen, hvilken bilstol det er, og om lengden på ungen er i ryggen eller jevnt fordelt. Her har vi en som plutselig ble veldig lang i ryggen og dermed vokste ut av babystolen.

Vi har kjøpt britax max-way, har ikke plass til besafe stol i bilen. Da vil den som sitter framme sitte helt oppi dashbordet og det er heller ikke bra..

Her bruker vi babysete ennå, mini har godplass ennå. Viktig å huske å justere selene underveis! :)

Back
Topp