Bilstol

Vi var i butikken og prøvde idag! Blir nok dette, for i følge damen i butikken så tar alle omtrent like stor plass, er bare noen få cm forskjell. Det skulle passe helt fint i Volvo V70 sa hun.
Dette er besafe izi plus:) Nakkestøtten skal være lenger ned enn dere ser på bildet.

Vedlegg

• 1410435443728.jpg
    1410435443728.jpg
    63,1 KB · Visninger: 51
Vi var i butikken og prøvde idag! Blir nok dette, for i følge damen i butikken så tar alle omtrent like stor plass, er bare noen få cm forskjell. Det skulle passe helt fint i Volvo V70 sa hun.
Dette er besafe izi plus:) Nakkestøtten skal være lenger ned enn dere ser på bildet.
Er nok det vi også blir å gå for :) ser ut som det er grei liggestilling på det.

Februar-14 mamma ❤️

Hun sitter jo kjempe bra der:) gleder meg til å prøve det vi også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hun i butikken sa forresten at det må stå bak passasjersetet. Men hva gjør man da hvis man har to unger som trenger et sånt sete?

Hun i butikken sa forresten at det må stå bak passasjersetet. Men hva gjør man da hvis man har to unger som trenger et sånt sete?
Ga hun noe begrunnelse for det?

Februar-14 mamma ❤️

Nei, jeg spurte ikke heller da. Tenkte ikke over det før etterpå.
Dette må jeg høre om når vi skal og prøve.. Sånn til nummer to kommer.

Februar-14 mamma ❤️

Vet du forskjellen på den og izi plus?

Sent from my iPhone using BV Forum

I-size har isofix og går til 105 cm høyde ( måles ikke på vekt ), og plus festes med setebeltet og går til 25 kg :) For oss blir det i-size- setet, da vi har mulighet for isofix, og dermed vil ha det :) Det har også bestått strengere kollisjonstester enn plus-setet...

Idag har vi prøvd besafe izi combi. Synes hun satt bra i den også. Så står det mellom den, kid og plus.
God vi har litt tid å tenke på:)
Man kan kjøpe med en sånn kloss (wedge) til kid og combi som gjør at de blir mer bakoverlent.
Izi plus er jo veldig stor...

Vedlegg

• 1410972381975.jpg
    1410972381975.jpg
    70,2 KB · Visninger: 33
Vi har byttet til besafe izi plus -og er kjempe fornøyd med det ;)
Det tar litt stor plass i bilen, men det går fint med den bilen vi har..

Vi har byttet til besafe izi plus -og er kjempe fornøyd med det ;)
Det tar litt stor plass i bilen, men det går fint med den bilen vi har..
Hvilken bil har dere?

Skal av å kjøpe cybex sirona i morgo ❤️

Venter på tlf fra babycare om at de har fått inn izi plus..

Ingen som har passat og har testa izi plus i?? :p får vel bare vente til de får den inn og teste selv :)

Ingen som har passat og har testa izi plus i?? :p får vel bare vente til de får den inn og teste selv :)

Vi har passat 04mod og izi plus, går greit bak passasjersetet men vi må bytte bil nå som minste må ha nytt sete (han skal også ha izi plus) fordi det ikke er plass bak førersetet. Og vi er ikke lange, mannen er knapt 170 cm. Vi har testet det i toyota land cruiser og mercedes e-klasse, der gikk det bak føreren.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Prøvde det på jobb, preiket med en kollega som hadde montert det inn i en flett ny passat, han sa det var overraskende god plass i bilen..

• Liker
Reactions: BMC
Vi har passat 04mod og izi plus, går greit bak passasjersetet men vi må bytte bil nå som minste må ha nytt sete (han skal også ha izi plus) fordi det ikke er plass bak førersetet. Og vi er ikke lange, mannen er knapt 170 cm. Vi har testet det i toyota land cruiser og mercedes e-klasse, der gikk det bak føreren.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Endelig noen som har testa :D har bare en foreløbig, så da regner jeg med det skal gå fint. Denne bilen er bare en vi har frem til vi er ferdig å studere og begynner å jobbe uansett, så skal ta i betraktning at man må få inn sete bak sjåføren også på neste bil :)

Venter på tlf fra babycare om at de har fått inn izi plus..
Hvor mye koster det på babycare? Var innom babycare her i byen idag, der kosta det rundt 4500 kr. Synes det var mye, koster jo 3999 på både barnas hus og babyshop.

Var på Torshov bilrekvisita idag jeg da, han sa jeg kunne få izi kid til 2500 kr. Merker det frister litt, for de skal jo være like trygge.

Back
Topp