Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillebebis
Sorry, men synes det blir litt unødvendig å "disse" andre bilstoler når det ikke var spørsmålet til hun som la inn innlegget engang...
ORIGINAL: Sicily
Sorry, men synes det blir litt unødvendig å "disse" andre bilstoler når det ikke var spørsmålet til hun som la inn innlegget engang...
Nei, men grunnen til at jeg stilte spørsmålet sånn er at jeg ser ikke poenget i å anbefale noe til andre uten å begrunne det med annet at man selv har det. [;)]
ORIGINAL: Camillalatte
Vi har også kjøpt acta graco med base og er fornøyd med det kjøpet [:)] Fikk anbefalt dette setet av babybutikken når vi var på setejakt. Kusina mi brukte samme merke til sin datter og er også veldig fornøyd med det [:)]
ORIGINAL: husfrua
Folk må få kjøpe de bilstolene de vil!
De som bli solgt her i Norge er jo godkjendte.
Vi har også kjøpt acta graco med base og er fornøyd med det kjøpet [:)] Fikk anbefalt dette setet av babybutikken når vi var på setejakt. Kusina mi brukte samme merke til sin datter og er også veldig fornøyd med det [:)]
Ja, men er ikke poenget at sikringsutstyr skal være sikkert, da? Klart det er en fordel at man er fornøyd med brukervennlighet osv, men det er tross alt livsviktig sikring og man bør kunne begrunne valget med noe mer enn "fornøyd". [:)] Acta Gracoen er sikker nok, men den er jo ikke sikrest? Jeg føler meg ikke komfortabel med å anbefale noe kun fordi jeg selv er fornøyd uten å vite om det faktisk ER bra, eller om jeg bare ikke vet bedre fordi jeg ikke har prøvd noe annet/undersøkt.
Ja, men er ikke poenget at sikringsutstyr skal være sikkert, da? Klart det er en fordel at man er fornøyd med brukervennlighet osv, men det er tross alt livsviktig sikring og man bør kunne begrunne valget med noe mer enn "fornøyd". [:)] Acta Gracoen er sikker nok, men den er jo ikke sikrest? Jeg føler meg ikke komfortabel med å anbefale noe kun fordi jeg selv er fornøyd uten å vite om det faktisk ER bra, eller om jeg bare ikke vet bedre fordi jeg ikke har prøvd noe annet/undersøkt.
Jeg gidder ikke sette igang en evig diskusjon om bilstoler nå assa [:D]
Men vi velger å stole på anbefalingene vi fikk fra babybutikken når vi kjøpte setet (pris var ikke ett tema, bare så det er sagt [:)]). Går ut ifra at de ikke ville anbefalt noe dritt!!! [:)]
Jeg gidder ikke sette igang en evig diskusjon om bilstoler nå assa [:D]
Men vi velger å stole på anbefalingene vi fikk fra babybutikken når vi kjøpte setet (pris var ikke ett tema, bare så det er sagt [:)]). Går ut ifra at de ikke ville anbefalt noe dritt!!! [:)]
Neida, det er et sikkert sete, men du anbefaler det jo videre kun med begrunnelsen "vi er fornøyd" uten at du vet sikkert om det ER bra. tenk om det IKKE hadde vært et sikkert sete?
Det som er "problemet" er at Acta Graco Logico S ikke er med på de fleste norske tester når de tester barnestoler, så man har ikke det helt store sammenligningsgrunnlaget. Den blir som oftest testet i Tyskland og Sverige.
Logico S gjennomgikk tøffe overbelastningstester hos tyske
ADAC under utviklingsarbeidet. Den har også blitt kåret
til ”beste kjøp” da testinstituttet Smartson sammenlignet et
antall bilstoler vinteren 2007.
http://www.smartson.se/test/barn/skydda-babyn.htm (Svensk test - Her kommer Acta Graco Logico S bedre ut enn Maxi Cosi)
http://www.mammapuls.no/detail.aspx?catID=515&artID=3287 ( Her blir Acta Graco Logico S anbefalt som bilsete til nyfødte)