Bilstol til nyfødt

Sniker
Hvorfor styre unna barnas hus?

Min erfaring (som jeg har skjønt mange deler med meg) er at det er mange ansatte med lite kunnskap. Mulig jeg har vært uheldig, men majoriteten av de jeg har diskutert det med sier det samme. Synd da det sikkert er flere flinke som jobber der :)
 
Min erfaring (som jeg har skjønt mange deler med meg) er at det er mange ansatte med lite kunnskap. Mulig jeg har vært uheldig, men majoriteten av de jeg har diskutert det med sier det samme. Synd da det sikkert er flere flinke som jobber der :)
Jeg fikk god oppfølging på barnas hus på Tiller iallefall :) hakket verre med hun på liten og tøff på Stjørdal som ikke kunne svare på om bilstolen kunne festes med belte, selv om det sto på setet :eek:
 
Jeg fikk god oppfølging på barnas hus på Tiller iallefall :) hakket verre med hun på liten og tøff på Stjørdal som ikke kunne svare på om bilstolen kunne festes med belte, selv om det sto på setet :eek:

Det er variasjoner ja... Man er jo heldig når man møter på en med god kunnskap. Burde jo egentlig vært større krav til kursing og kunnskap blant ansatte i sånne butikker..
 
Jeg fikk god oppfølging på barnas hus på Tiller iallefall :) hakket verre med hun på liten og tøff på Stjørdal som ikke kunne svare på om bilstolen kunne festes med belte, selv om det sto på setet :eek:
Jeg har kjempe god erfaring med tøff og liten! Fikk skikkelig god forklaring på bilstolene før jeg bestemte meg for hvilken jeg ønsket. Men kommer kanskje ann på hvem man møter...:)
 
Jeg fikk god oppfølging på barnas hus på Tiller iallefall :) hakket verre med hun på liten og tøff på Stjørdal som ikke kunne svare på om bilstolen kunne festes med belte, selv om det sto på setet :eek:
Jeg fikk også veldig god hjelp på tiller når jeg kjøpte stol der for et par uker siden:)

Vi kjøpte stol nr 3 (axkid minikid) til storebror på thansen og hun vi fikk hjelp av kunne sakene sine! Setet er beltemontert, så spm om det passet i vår bil var ikke aktuelt iom at vi kan justere hellingen selv, men vi opplevde at hun kunne alt om setet. Demonstrerte og forklarte. Så støtter de som sier at utstyrsbutikker for bil er like bra å handle på:)
 
Min erfaring (som jeg har skjønt mange deler med meg) er at det er mange ansatte med lite kunnskap. Mulig jeg har vært uheldig, men majoriteten av de jeg har diskutert det med sier det samme. Synd da det sikkert er flere flinke som jobber der :)
Jeg har god erfaring, så tror man skal være litt forsiktig med å be folk om å styre unna en butikk når det finnes mange flotte ansatte i deres butikker som er svært behjelpelige :)
 
Jeg har kjempe god erfaring med tøff og liten! Fikk skikkelig god forklaring på bilstolene før jeg bestemte meg for hvilken jeg ønsket. Men kommer kanskje ann på hvem man møter...:)
Det er det sikkert, hun var veldig ung, men vi ble veldig usikre på å handle der når de ikke kan svare på noe som faktisk står på stolen. Burde vært grundig opplæring av alle ansatte på butikker som jobber med barns sikkerhet :)
 
Det er det sikkert, hun var veldig ung, men vi ble veldig usikre på å handle der når de ikke kan svare på noe som faktisk står på stolen. Burde vært grundig opplæring av alle ansatte på butikker som jobber med barns sikkerhet :)
Ja. Det her er hva som gjør at jeg er skeptisk. Ingen garanti for at man får en som kan sine saker. Selv om mange garantert er flinke. Jeg tenkte også høre med venner hva de har renkt på når de har handlet stol
 
Back
Topp