Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herSkal dere ha beltestol, er vi veldig fornøyd med kidifix serien fra Britax.
Første bildet ditt er for å sitte uten noe, men finnes tilsvarende for når barn kan sitte i beltestol, de er som regel minst 5 år. De kan også sove i beltestol gitt at de klarer å sitte riktig, ikke lene seg frem eller til siden, selv om de sover.Barn skal ikke sitte i beltestol før de har oppfylt alle punktene på denne listen. De skal ABSOLUTT IKKE sove i beltestol!
Vis vedlegget 308952 Vis vedlegget 308953 Vis vedlegget 308954 Vis vedlegget 308956 Barn skal !
Første bildet ditt er for å sitte uten noe, men finnes tilsvarende for når barn kan sitte i beltestol, de er som regel minst 5 år. De kan også sove i beltestol gitt at de klarer å sitte riktig, ikke lene seg frem eller til siden, selv om de sover.
Vis vedlegget 308964 Her var den jeg tenkte på.
Nå er dette ment som opplysning, ikke angrep på deg.Du velger selv hva som passer for deg passer det jrst og snu barnet gjør du det. Vi snudde barnet før det var 4 år ønsket egentlug ikke det og gikk i mot mine egne prinsipper men han var for tung til og sitte i det setet vi hadde. Han var en lang og tung gut så gikk for beltestol. Jeg ønsket ikke bruke 6000kr på en stol han kansje kunne bruke ett år til nå hadde han snart vært for tung til det som grensa går opp til 24 kg. Vi kjøpte besafe izi flex fix i - zise det er en sånn knapp i midten som man fester på selen så barbet ikke kan skli ut av sete. Aldri vært ett problem her både ditter godt og sover godt i dette setet hodet detter ikke frem.
Nå er dette ment som opplysning, ikke angrep på deg.
Beltemonterte stoler går til 25 kg, og du får gode stoler for under 3000 kroner. 250 kroner i måneden for at barnet ditt sitter 5 ganger tryggere enn fremovervendt.
Du velger selv hva som passer for deg passer det jrst og snu barnet gjør du det. Vi snudde barnet før det var 4 år ønsket egentlug ikke det og gikk i mot mine egne prinsipper men han var for tung til og sitte i det setet vi hadde. Han var en lang og tung gut så gikk for beltestol. Jeg ønsket ikke bruke 6000kr på en stol han kansje kunne bruke ett år til nå hadde han snart vært for tung til det som grensa går opp til 24 kg. Vi kjøpte besafe izi flex fix i - zise det er en sånn knapp i midten som man fester på selen så barbet ikke kan skli ut av sete. Aldri vært ett problem her både ditter godt og sover godt i dette setet hodet detter ikke frem.
Da kunne vi brukt det i ett år bare å måtte kjøpt nytt igjen han er for stor nå da invisterte vi heller i ett godt forovervendt jeg hvet hva som er tryggest men man velger selv. Trådstarter spurte hvilket framovervendt sete folk anbefalte ikke hvilken vei barnet burde sitte. Tror de fleste er godt opplyste om det.