Så bra!Vi landet på Cybex Sirona til slutt! Den var ikke så liten som jeg frykta og snuppa satt veldig fint i den!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Vi landet på Cybex Sirona til slutt! Den var ikke så liten som jeg frykta og snuppa satt veldig fint i den!![]()
Har Cybex Sirona og er veldig fornøyd... men er spent på hvor lenge stolen "varer" i og med at den ungen vokser i rekordfart! 75 cm lang og begynner å få litt dårlig beinplass. Jeg ønsker å vente så lenge som mulig med å snu stolen, så nå håper jeg bare at veksten hennes stabiliserer seg![]()
Sønnen til ei vennine er 88 cm og sitter fortsatt bakovervendt. Sjølv om føttene blir "krøkat" så gjer det ikkje noko for dei.
Og A er 1 cm mindre enn ho og ser ikkje noko problem enno![]()
Ja, de tåler å sitte med bøyde bein, disse smågodt å høre... ble litt bekymret når jeg så hvor lang hun var i dag... hehe!!![]()
Har denne i "konebilen" til sambo, veldig grei stolHar Britax two way. Den går til 25 kg og kan brukes begge veier. God plass til bena også, så passer fint til store barn.