Bilstol nr2

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Det er vell litt tidlig å tenke på det, men jeg har begynt å gruble på hvilken bilstol vi skal kjøpe når babystolen er for liten.

Så jeg vil ha følgende:
- bakovervendt
- smalest mulig, siden vi har tre bilstoler i bilen, så for at jeg skal få plass i bilen så må den ikke være så brei :p
- komme godt ut i kollisjonstester

Noen som har forslag? :)
Liker ikle besafe sine stoler. Alt for store og dyre! :p

Har du sett på Mexicos, den er vel nokså smal og lett?
Er det maxi cosi du tenker på? Hadde den til eldstemann først, men syntes den var så vinglete, satt dårlig i bilen vår. :/

Er det maxi cosi du tenker på? Hadde den til eldstemann først, men syntes den var så vinglete, satt dårlig i bilen vår. :/
HAHAHAHA! :laughing021
Ja, det skulle stå maxicosi! Var den det? Enn de gruppe stolen som skal stå på base,mon tro..
:think005

HAHAHAHA! :laughing021
Ja, det skulle stå maxicosi! Var den det? Enn de gruppe stolen som skal stå på base,mon tro..
:think005
Syntes de er så korte i ryggen, ei venninne har den :) også koster de jo flesk med den basen. Vi har maxi cosi nå, som vi er kjempe fornøyd med. Men den basen passer ikke til den nr2 stolen :/

Cybex Sirona. Vi har det setet til eldste (20 mnd nå), og vi er SÅ glad i det. Snu-mekanismen og sovestillingen er helt topp, og det kommer bra ut i tester.

Syntes de er så korte i ryggen, ei venninne har den :) også koster de jo flesk med den basen. Vi har maxi cosi nå, som vi er kjempe fornøyd med. Men den basen passer ikke til den nr2 stolen :/
Vi har den basen som passer til nr.2 stol. Hvis den er kort i ryggen, så vil vi nok ikke ha den.

Vi har den basen som passer til nr.2 stol. Hvis den er kort i ryggen, så vil vi nok ikke ha den.
Til mine lange barn blir den iallefall for kort. Vil ha en stol de kan bruke til de må bytte til beltestol

Back
Topp