Bilstol nr 2

Hei
Hvilken bilstol bruker dere nå? Vi har to biler så vi må kjøpe en til, og har sett på litt forskjellig. Et det noen som f.eks har Concord Reverso? Den synes jeg ser interessant ut, men det er ikke noen butikker her som har den.
Hei
Hvilken bilstol bruker dere nå? Vi har to biler så vi må kjøpe en til, og har sett på litt forskjellig. Et det noen som f.eks har Concord Reverso? Den synes jeg ser interessant ut, men det er ikke noen butikker her som har den.

Hei, litt gammel tråd ser jeg, men spør for det

Du endte opp med concord reverso, ikke sant? Førnøyd med setet? :)
 
Hei, litt gammel tråd ser jeg, men spør for det

Du endte opp med concord reverso, ikke sant? Førnøyd med setet? :)
Ja jeg endte opp med Concord Reverso. Jeg er kjempe fornøyd så langt :) Det eneste jeg ikke tenkte over før jeg kjøpte stolen var at det bare er trepunktseler, men det virker som han sitter veldig godt likevel.
 
Ja jeg endte opp med Concord Reverso. Jeg er kjempe fornøyd så langt :) Det eneste jeg ikke tenkte over før jeg kjøpte stolen var at det bare er trepunktseler, men det virker som han sitter veldig godt likevel.

Takk for svar! Bra du er fornøyd :)
Baksetene i bilen din, heller de nedover inn mot setetene, eller er de helt rette? Har skjønt at det kan ha noe å si for vinkelen på bilstolen, altså at hvilestilling blir mindre bakover.
 
Takk for svar! Bra du er fornøyd :)
Baksetene i bilen din, heller de nedover inn mot setetene, eller er de helt rette? Har skjønt at det kan ha noe å si for vinkelen på bilstolen, altså at hvilestilling blir mindre bakover.
De heller nok litt bakover for noen ganger når poden sovner så bikker hodet framover :/ Men det er heldigvis ikke verre enn at jeg hjelper hodet litt opp igjen.
 
Ja jeg endte opp med Concord Reverso. Jeg er kjempe fornøyd så langt :) Det eneste jeg ikke tenkte over før jeg kjøpte stolen var at det bare er trepunktseler, men det virker som han sitter veldig godt likevel.
Vi har også kjøpt denne :) Fikk fint plass i en bitteliten bil :) Men hva er alternativet til trepunktseler? Syns det ser likt ut som i babystolen vi nettopp byttet ut
 
Vi har også kjøpt denne :) Fikk fint plass i en bitteliten bil :) Men hva er alternativet til trepunktseler? Syns det ser likt ut som i babystolen vi nettopp byttet ut
Alternativet er fempunktseler, det er det på de jeg har vært borti før, bl.a. besafe :)
 
Vi har nettopp kjøpt Be safe Izi Modular. Ganske nytt, og derfor ikke noe særlig med testresultater å finne, men Besafe bruker jo å ha gode stoler. Så langt virker det som om frøkna sitter godt, og det følger den nye i-size standarden (som baserer seg på lengde framfor vekt slik jeg forstår det). Skal kunne brukes til 4 år (men har maxvekt 18 kg). I tillegg skal man kunne jsutere for bedre benplass når barnet vokser :) Jeg tror vi blir veldig fornøyde jeg :)
 
vi bruker besafe izi combi. har brukt den til de andre 2 barna også så veldig fornøyd med den bilstolen. Kjøpt nytt til alle 3 er ikke den samme bilstolen btw ;)
 
Back
Topp