Bilstol nr 2

Tror de mener bakovervendt:) izi kid mener jeg er et rent bakovervendt sete

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor mye kostet det?

Kjøper dere rent fremovervendte seter til de som ikke har blitt ett år? Er det ikke i år det skal bli regler om at de skal være minst 15mnd gamle før de snus? Og trygg trafikk anbefaler å vente til de er minst fire?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg kjøpte rent bakovervendt ;) hadde combi til storebror og snudde han altfor tidlig, 2.5 år. Kommer IkKE til å snu lille før han bytter til beltestol.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvor mye kostet det?

2999 :) her på baby butikken kostet det samme 4399 (andre farger 4199) så sparte litt for å reise dit.

Mekonomen har samme tilbud nå:)

Ikke her ? :p

Ikke? Det er medlemstilbud. Det eneste man trenger å gjøre er å gå på nettet, registrere seg også får man en melding:) Rart at det ikke er i hele landet;)

Har besafe x3 combi med isofix. Likte det selv om jeg egentlig bestandig har hatt maxi cosi.
Skulle egentlig kjøpe cybex sirona, men det selger de ikke her så d måtte jeg bestille det over nett. Syntes det var litt dumt å kjøpe et så dyrt sete uten å få prøvd det først.

Ikke? Det er medlemstilbud. Det eneste man trenger å gjøre er å gå på nettet, registrere seg også får man en melding:) Rart at det ikke er i hele landet;)

Men den besafe izi kid kostet mer enn 2999 ? :p

Er combi som er på mekonomen, med isofix. Og det er jo i praksis samme sete som kid når det er montert bakovervendt.

Men den besafe izi kid kostet mer enn 2999 ? :p

Ja, det er Combi som er på tilbud. Liten forskjell på stolene annet enn at Combi kan brukes forovervendt også. Mulig det er noe mindre enn kid, men jeg syns ikke jeg så store forskjellen egentlig;) Vi skal ha det nye BeSafe sete som kommer ila april i den andre bilen og det er større:)

Ja, det er Combi som er på tilbud. Liten forskjell på stolene annet enn at Combi kan brukes forovervendt også. Mulig det er noe mindre enn kid, men jeg syns ikke jeg så store forskjellen egentlig;) Vi skal ha det nye BeSafe sete som kommer ila april i den andre bilen og det er større:)

Den i-size ellerno? :p

Kjøper dere rent fremovervendte seter til de som ikke har blitt ett år? Er det ikke i år det skal bli regler om at de skal være minst 15mnd gamle før de snus? Og trygg trafikk anbefaler å vente til de er minst fire?

Her blir det bakover til minst 4 år.
Svigermor mente at det bare var tull, og de hadde aldri hatt Amanda bakovervendt :o

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Her blir det bakover til minst 4 år.
Svigermor mente at det bare var tull, og de hadde aldri hatt Amanda bakovervendt :o

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Vi har også som mål å ha henne bakover så lenge det går :-) Vi er en privilegert gjeng her inne som både er smarte nok til å lese om bilsikring, og smarte nok til å følge våre egne instinkter istedenfor å høre på f.eks svigermødre ♥

Vi har også som mål å ha henne bakover så lenge det går :-) Vi er en privilegert gjeng her inne som både er smarte nok til å lese om bilsikring, og smarte nok til å følge våre egne instinkter istedenfor å høre på f.eks svigermødre ♥

Hør hør! :D

Vi har mange venner som både har snudd tidlig og hatt de i fremsetet. Vi har hatt en del runder med oppkast, men vi valgte å justere på hvordan vi kjørte i stedet for å snu. Dvs. kjøre saktere, veldig rolig i svinger og sånt. Det er heldigvis en stund siden hun kastet opp sist, så håper det er en kombinasjon av kjøremåte og at hun holder på å vokse det av seg.

Back
Topp