Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikie vi heller. Dro til Jessheim. Ca 1.30min unna herHar ikke babyshop vi:/
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kjøpte rent bakovervendtKjøper dere rent fremovervendte seter til de som ikke har blitt ett år? Er det ikke i år det skal bli regler om at de skal være minst 15mnd gamle før de snus? Og trygg trafikk anbefaler å vente til de er minst fire?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
2999Hvor mye kostet det?
Ikke her ?Mekonomen har samme tilbud nå
Ikke? Det er medlemstilbud. Det eneste man trenger å gjøre er å gå på nettet, registrere seg også får man en meldingIkke her ?![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Men den besafe izi kid kostet mer enn 2999 ?Ikke? Det er medlemstilbud. Det eneste man trenger å gjøre er å gå på nettet, registrere seg også får man en meldingRart at det ikke er i hele landet
Det er sant. Men syns kid'n virker større plass til beinaEr combi som er på mekonomen, med isofix. Og det er jo i praksis samme sete som kid når det er montert bakovervendt.
Ja, det er Combi som er på tilbud. Liten forskjell på stolene annet enn at Combi kan brukes forovervendt også. Mulig det er noe mindre enn kid, men jeg syns ikke jeg så store forskjellen egentligMen den besafe izi kid kostet mer enn 2999 ?![]()
Den i-size ellerno?Ja, det er Combi som er på tilbud. Liten forskjell på stolene annet enn at Combi kan brukes forovervendt også. Mulig det er noe mindre enn kid, men jeg syns ikke jeg så store forskjellen egentligVi skal ha det nye BeSafe sete som kommer ila april i den andre bilen og det er større
JeppDen i-size ellerno?![]()
Her blir det bakover til minst 4 år.Kjøper dere rent fremovervendte seter til de som ikke har blitt ett år? Er det ikke i år det skal bli regler om at de skal være minst 15mnd gamle før de snus? Og trygg trafikk anbefaler å vente til de er minst fire?
Vi har også som mål å ha henne bakover så lenge det gårHer blir det bakover til minst 4 år.
Svigermor mente at det bare var tull, og de hadde aldri hatt Amanda bakovervendt
Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Hør hør!Vi har også som mål å ha henne bakover så lenge det gårVi er en privilegert gjeng her inne som både er smarte nok til å lese om bilsikring, og smarte nok til å følge våre egne instinkter istedenfor å høre på f.eks svigermødre ♥