Bilstol i Sverige

VioAur<3

Elsker forumet
August 2018
Noen som har kjøpt Maxi Cosi i Sverige? Hva betalte dere og hvilken butikk? :)
 
Er ofte ca like priser dersom d er butikkene som ligger på grensa :)
 
Ofte ligger de dyrere i pris oppdaget vi når vi undersøkte i januar. De setene vi hadde sett oss ut lå gjerne 2-500kr høyere i pris i Sverige enn i Norge.
 
takk for svar :) da drøyer vi det å ser om det kommer noen tilbud her :)

Vi fulgte med og handlet 1000,- billigere i Sverige [emoji4] men vi bor jo rett ved grensa, enkelt å følge med på salg der da [emoji846]
 
Vi fulgte med og handlet 1000,- billigere i Sverige [emoji4] men vi bor jo rett ved grensa, enkelt å følge med på salg der da [emoji846]
Ja da er det kanskje litt enklere :) prøvde å se på noen nettsider igår, men fant ingen til billigere pris enn her i Norge :)
 
Vi fant i Karlstad for 4 år siden. Kjøpte også understell til emmaljunga vogn der. Var litt billigere og siden svigerfar har kontor der så slapp vi jo bensin prisen også.
 
Der tror jeg mange har gått på en smell:p aldri tenkt på. Men gjelder det per pers?

Ja, det gjelder per pers! Det har skjedd at folk har gått på en reall smell ja! Jeg leste i avisa en gang om en som måtte betale ganske mye tilbake! Tollen kan sjekke i ettertid også!
 
Ja, det gjelder per pers! Det har skjedd at folk har gått på en reall smell ja! Jeg leste i avisa en gang om en som måtte betale ganske mye tilbake! Tollen kan sjekke i ettertid også!
Takk for info. Var virkelig ikke klar over det:)
 
Takk for info. Var virkelig ikke klar over det:)

Bare hyggelig! Greit å slippe å gå på en smell. Jeg hadde i hvert fall ikke tatt sjansen, da jeg er avhengig av rent rulleblad i min jobb. [emoji6][emoji4] Sikkert flere som er det! [emoji6][emoji4]

Selvfølgelig kan man fortolle varer over verdigrensa da, sånn for at det blir lovlig innført! Men da blir det ofte ikke så billig lengre.
 
Back
Topp