Jeg har falt helt for denne saken her...mens teitemann sier at det skriker gutt, selv om det er hjerter der...
Hva mener dere?
Hva mener dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte med en gang at den var guttete - men når det ligger ei lita tulle oppi med søte klær - så tror vel ikke folk det er en gutt liksomJeg har falt helt for denne saken her...mens teitemann sier at det skriker gutt, selv om det er hjerter der...
Hva mener dere?
![]()
Sorry, men er enig med mannen dinfinnes det ikke i rosa/rødt da?
Skjønner at man ikke kler babyjentene i blått altså, men har det noe å si hvilken farge bilstolen har?? Det hadde ihvertfall ikke jeg brydd meg om...
Da melder jeg meg inn i klubben som må bli reparert!jeg syns den var veldig jentete jeg da... mulig jeg er defekt![]()
Tenkte med en gang at den var guttete - men når det ligger ei lita tulle oppi med søte klær - så tror vel ikke folk det er en gutt liksomHadde nok ikke kjøpt den dersom jeg visste jeg ventet en jente. Da synes jeg det er mer "jentene"/nøytralt med sort/grått faktisk.
Men dette tror jeg er hva man forbinder med ulike ting.
Som sagt, liker du dette best av alle - og har ei skjønn lita tulle oppi tror jeg ingen TROR det er en gutt liksom fordi det er blått sete...
![]()
![]()
Da melder jeg meg inn i klubben som må bli reparert!
Var jo nydelig jente stol dette? Merke?
Vel, jeg bryr meg om farger på utstyret vi skal ha.
Og jeg vil ikke ha sort.
Det ble litt klønete formulert fra min side. Jeg skjønner at man ikke vil ha hvilken som helst farge, det jeg tenkte på var i forhold til kjønn..om en jente sitter i blå eller rød liksom..![]()
Jeg har falt helt for denne saken her...mens teitemann sier at det skriker gutt, selv om det er hjerter der...
Hva mener dere?
![]()
Deilig for deg at han hørte på deg daJeg er ikke veldig fan av knæsje farger..![]()
Og er lei at alt skal være sort/grått![]()
Deilig for deg at han hørte på deg daalltid godt å få viljen sin
![]()
![]()