Bilstol FARGE..

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Jeg har falt helt for denne saken her...mens teitemann sier at det skriker gutt, selv om det er hjerter der...

Hva mener dere?

0027639_maxi-cosi-cabriofix-2015-denim-hearts_560.png

jeg syns den var veldig jentete jeg da... mulig jeg er defekt ;)

Jeg har falt helt for denne saken her...mens teitemann sier at det skriker gutt, selv om det er hjerter der...

Hva mener dere?

0027639_maxi-cosi-cabriofix-2015-denim-hearts_560.png
Tenkte med en gang at den var guttete - men når det ligger ei lita tulle oppi med søte klær - så tror vel ikke folk det er en gutt liksom :p Hadde nok ikke kjøpt den dersom jeg visste jeg ventet en jente. Da synes jeg det er mer "jentene"/nøytralt med sort/grått faktisk. :) Men dette tror jeg er hva man forbinder med ulike ting. :) Som sagt, liker du dette best av alle - og har ei skjønn lita tulle oppi tror jeg ingen TROR det er en gutt liksom fordi det er blått sete... :P :)

Sorry, men er enig med mannen din :P finnes det ikke i rosa/rødt da?

Skjønner at man ikke kler babyjentene i blått altså, men har det noe å si hvilken farge bilstolen har?? Det hadde ihvertfall ikke jeg brydd meg om...

Spiller det noen rolle da?! Synes det er kjønnsnøytralt uansett.

Skjønner at man ikke kler babyjentene i blått altså, men har det noe å si hvilken farge bilstolen har?? Det hadde ihvertfall ikke jeg brydd meg om...

Vel, jeg bryr meg om farger på utstyret vi skal ha.
Og jeg vil ikke ha sort.

Tenkte med en gang at den var guttete - men når det ligger ei lita tulle oppi med søte klær - så tror vel ikke folk det er en gutt liksom :p Hadde nok ikke kjøpt den dersom jeg visste jeg ventet en jente. Da synes jeg det er mer "jentene"/nøytralt med sort/grått faktisk. :) Men dette tror jeg er hva man forbinder med ulike ting. :) Som sagt, liker du dette best av alle - og har ei skjønn lita tulle oppi tror jeg ingen TROR det er en gutt liksom fordi det er blått sete... :p :)

Setet heter jo Denim heart, så jeg tenkte at det var litt jentete uten at det absolutt måtte være rosa :P
Og jeg er så lei at alt skal være sort/grått :P Og ikke vil jeg ha knæsje farger heller :P

Da melder jeg meg inn i klubben som må bli reparert!

Var jo nydelig jente stol dette? Merke?

Maxi Cosi cabriofix, Denim Hearts :D

1589 på mimmis.no nå...

Men jeg fikk overtalt mannen, og setet er bestilt! :D
Ga han valget mellom en knæsj rosa cabriofix fra babyshop, og denne stolen og da var ikke valget vanskelig :P

Hadde dog avgått med døden om han faktisk hadde valgt den knæsj rosa :P

Vel, jeg bryr meg om farger på utstyret vi skal ha.
Og jeg vil ikke ha sort.

Det ble litt klønete formulert fra min side. Jeg skjønner at man ikke vil ha hvilken som helst farge, det jeg tenkte på var i forhold til kjønn..om en jente sitter i blå eller rød liksom.. :)

PS Sorry at jeg plutselig snek her inne.. Trykket på nye innlegg knappen, og så ikke hva jeg kommenterte på før etterpå ;)

Det ble litt klønete formulert fra min side. Jeg skjønner at man ikke vil ha hvilken som helst farge, det jeg tenkte på var i forhold til kjønn..om en jente sitter i blå eller rød liksom.. :)

Hehe, for mannen så var det vist viktig...men ikke så viktig at jeg ikke fikk gnålt meg til det allikavel.
Er hans første, og han er veldig for å vise hele verden at han er "jente-pappa"... :D
Når han endelig fikk det inn at det ser ut som olastoff, med hvite hjerter, så var han jo enig i at det var jo ganske feminint allikavel da :P

Syns og den var veldig jentene! Kommer ikke til å kle lillebror i masse små hjerter liksom.

Jeg kunne tenkt meg det til lillebror her :-O hihi

Back
Topp