xlissx
Forumet er livet
Jeg er veldig for bakovervendt bilstol, og det har vi til mini så lenge som mulig. Men nå her besteforeldrene hans kjøpt bilsete til han så de kan ha i bilen sin, og det er forovervendt.. De har jo vært veldig snille som har kjøpt sete, og de hjelper masse til med han og hanter han kanskje en gang i uka i barnehagen, så de trenger jo i grunn et bilsete de også.. Men jeg liker fortsatt ikke helt at det er forovervendt Sambo ser ikke problemet og blir bare irritert over at jeg bekymrer meg for dette.. Så jeg hadde på en måte slått meg til ro med det.
Men så fant jeg lappen på bilsetet, (det er et BeSafe sete så jeg tror det er et skikkelig et da) så ser jeg at setet er fra 15-36 kg, 4-12 år! Han er jo ikke 2 år engang, og veier kanskje 11 kg! Jeg kan jo ikke la han bruke det da?
Så jeg lurer på å bare kjøpe et ekstra bilsete selv så de kan bruke.. De er jo kjempefornøyde med det setet, og skryter av at han sitter som en prest og koser seg SÅ mye når han endelig får se og sånn.. Men sikkertheten må jo komme først, han sitter jo ikke akkurat vondt i det vi har heller da.. (Britax)
Off, vet ikke helt hvor jeg vil med dette engang jeg, må bare få luftet tankene litt..
Hva ville dere gjort? Kjøpt nytt sete, hvilket da i tilfelle?
Men så fant jeg lappen på bilsetet, (det er et BeSafe sete så jeg tror det er et skikkelig et da) så ser jeg at setet er fra 15-36 kg, 4-12 år! Han er jo ikke 2 år engang, og veier kanskje 11 kg! Jeg kan jo ikke la han bruke det da?
Så jeg lurer på å bare kjøpe et ekstra bilsete selv så de kan bruke.. De er jo kjempefornøyde med det setet, og skryter av at han sitter som en prest og koser seg SÅ mye når han endelig får se og sånn.. Men sikkertheten må jo komme først, han sitter jo ikke akkurat vondt i det vi har heller da.. (Britax)
Off, vet ikke helt hvor jeg vil med dette engang jeg, må bare få luftet tankene litt..
Hva ville dere gjort? Kjøpt nytt sete, hvilket da i tilfelle?