På barnas hus neste uke
ganske gode tilbuder

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åg neiVi får ikke lønn før 15. juni, og da er tilbudet over. Skulle gjerne benyttet oss av det, da vi tenger dobbelt
Tror de pleier å ha det flere ganger ja, så det ordner seg nokÅg neidet kan ikke låne av foreldre de få dagene?
![]()
Vis ikke så mener jeg at de pleier å ha slike dager på høsten å![]()
Det gjør det helt sikkertTror de pleier å ha det flere ganger ja, så det ordner seg nok![]()
Tror kanskje det er bedre plass i det du allerede har? Vi har sirona til guttungen på snart to, og vil tro vi må ha nytt sete til han før han blir 4 som anbefalt. Merker selene ikke er så langt fra skuldrene alt.Har sååå lyst på cybex sirona til nr to... Angrer veldig på at vi ikke kjøpte den i stedet for den vi endte opp med (besafe izi plus). Er jo et godt sete, men må være "lenket" fast i setet foran, så kunne gjerne tenkt et sete med iso fix til henne også. Vil jo da selge besafe setet, så taper jo ikke såååå mye på det...
Så kan vi kanskje kjøpe pent brukt babysete, men så er jeg bittelitt skeptisk til brukte seter pga man ikke vet historikken... Men er av noen i bhg, så burde vel stole på de...
Det er kanskje bedre plass, men hun er en skikkelig petit liten sak som fortsatt bruker str 86. Tror nok at hun kommer til å bruke lang tid på å vokse ut av et sånt sete, men skal måle ryggen hennes og ryggen på setet før vi tar noen avgjørelser.Tror kanskje det er bedre plass i det du allerede har? Vi har sirona til guttungen på snart to, og vil tro vi må ha nytt sete til han før han blir 4 som anbefalt. Merker selene ikke er så langt fra skuldrene alt.
MEN er ellers veldig fornøyd med setet da. Tar liten plass og godt for rygg og armer å snu setet mot seg![]()
Ja, hun får nok plass en liten stund altså. Min er nok ikke noe lenger enn 86 cm han heller, men han har ikke veldig mye å gå på i setet. Men det lureste er nok å teste litt ja, så man ikke kjøper noe bomkjøp.Det er kanskje bedre plass, men hun er en skikkelig petit liten sak som fortsatt bruker str 86. Tror nok at hun kommer til å bruke lang tid på å vokse ut av et sånt sete, men skal måle ryggen hennes og ryggen på setet før vi tar noen avgjørelser.
Har ikke tilbud på det vi skal ha heller men det får bare væreHadde bestemt oss for Stokke izi Go siden det passer til understellet på vogna.... Men det var jo ikke på tilbud![]()
Vurderer adapter til vogna, må jo kunne fungere det da? Vanlig izi Go er på tilbud til 2199,- med base. Stokkevarianten koster 1999,- for stolen og 1799,- for basen! Hvor lenge bruker babyene første stol? Altså hvor gammel er de når de er 13 kilo?Har ikke tilbud på det vi skal ha heller men det får bare værehehe
Jeg hadde ikke kjøpt Cybex Sirona om jeg kunne valgt igjen! Vi har en som snart blir 3 år og han passer akkurat i stolen -og han er også liten! Så nå får han nytt sete og mini flytter opp i Sirona... Jeg skulle helle ha valgt BeSafeDet er kanskje bedre plass, men hun er en skikkelig petit liten sak som fortsatt bruker str 86. Tror nok at hun kommer til å bruke lang tid på å vokse ut av et sånt sete, men skal måle ryggen hennes og ryggen på setet før vi tar noen avgjørelser.
Vurderer adapter til vogna, må jo kunne fungere det da? Vanlig izi Go er på tilbud til 2199,- med base. Stokkevarianten koster 1999,- for stolen og 1799,- for basen! Hvor lenge bruker babyene første stol? Altså hvor gammel er de når de er 13 kilo?
Ville ikke kjøpt et såå dyrt babysete. Gutten vår måtte bytte til større etter et halvt år fordi selene begynte å gå over skuldrene. Han er gjennomsnittlig på lengde. Hadde det kun gått på kg så kunne han brukt det enda, veier bare 11kg.Vurderer adapter til vogna, må jo kunne fungere det da? Vanlig izi Go er på tilbud til 2199,- med base. Stokkevarianten koster 1999,- for stolen og 1799,- for basen! Hvor lenge bruker babyene første stol? Altså hvor gammel er de når de er 13 kilo?