Så lenge hun sitter bakover, nå har vi bytta til sete to og hun ser meg også i speilet, kjempe stas for henne 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du bruker heller ikke speilet i bilen til å se trafikken bak deg da? Det er jeg opplært til av kjøreskolelærer at vi et pliktig til. Øynene skal ha kontroll på trafikken forran, bak og på sidene. Blikket jeg kastet på speilet for å se trafikken bak tar ikke lang tid, men jeg skal vite hvilken bil, hvordan det er bak meg. Og det millisekundet jeg da også registrerer om barnet sover, er ikke trafikkfarlig. Dertil ser barnet meg, og ikke minst den som sitter i passasjersetet kan se ;-)Aldri brukt.. Øynene skal være plantet på veien ikkje baksetetstoppet om d var noe , eller om eg følte eg måtte sjekke
![]()
Hvor lenge brukte dere bilspeilet? For å se barnet i baksetet liksom..
Man kan jo være to voksne i bilen da. Veldig kjekt på langtur, kjedelig å stoppe om hun akkurat har sovna for da våkner hun gjerne.Aldri brukt.. Øynene skal være plantet på veien ikkje baksetetstoppet om d var noe , eller om eg følte eg måtte sjekke
![]()