Bilspeil

Så lenge hun sitter bakover, nå har vi bytta til sete to og hun ser meg også i speilet, kjempe stas for henne :)

Aldri brukt.. Øynene skal være plantet på veien ikkje baksetet ;) stoppet om d var noe , eller om eg følte eg måtte sjekke ;)

Aldri brukt.. Øynene skal være plantet på veien ikkje baksetet ;) stoppet om d var noe , eller om eg følte eg måtte sjekke ;)
Så du bruker heller ikke speilet i bilen til å se trafikken bak deg da? Det er jeg opplært til av kjøreskolelærer at vi et pliktig til. Øynene skal ha kontroll på trafikken forran, bak og på sidene. Blikket jeg kastet på speilet for å se trafikken bak tar ikke lang tid, men jeg skal vite hvilken bil, hvordan det er bak meg. Og det millisekundet jeg da også registrerer om barnet sover, er ikke trafikkfarlig. Dertil ser barnet meg, og ikke minst den som sitter i passasjersetet kan se ;-)

Stopper om vi må, men speil er fint

brukte til jeg snudde hu for noen uker siden. da var hun 4 år og 7 mnd. ho spør etter speilet nå. greit å ha både i forhold til kommunikasjon og i forhold til ha kontroll m hva ho gjorde på der bak :) samtidig som ho tydeligvis likte å se på seg selv i speilet :)

Han er 10 mnd og vi bruker den fremdeles. Syns det er kjempe greit å kunne se han når jeg kjører alene. Så kommer nok til å brukes til han skal snues :)

Vi bruker det til minste nå da vi kjører ca 30 min til bhg og det er kjekt å vite hvor lenge han sover på turen.

Vi har det fortsatt, hun er 20 måneder. Kommer til å ha det til vi snur henne. Brukes aktivt for å følge med på hvordan hun har det og om hun sover og se om hodet hennes ikke detter fremover

Man kan jo være to voksne i bilen da. Veldig kjekt på langtur, kjedelig å stoppe om hun akkurat har sovna for da våkner hun gjerne.

Back
Topp