Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har kjøpt nytt,så nå har vi dette (bare andre farger) 9-18 kilo.
Det er forovervendt desverre,men et utrolig bra sete!! Kom best ut i en test for ikke så lenge siden! Det er maxi cosi priory xp tror jeg det heter. Er kjempefornøyde og mathias ser ut til å trives godt. Enkelt å feste.

ORIGINAL: Hanna C
Vi har ikke byttet enda.. har det samme som dere hadde før. Nataniel er ikke så lang enda.. Er dere fornøyd med det dere har nå?
ORIGINAL: Mamma_20
Fiorelina!! Hvor har du kjøpt den? Finb da,og så lettvindt å ha med seg da!! [:)]
ORIGINAL: kjersti:)
hører egentlig til på februar jeg! men skulle bare si at trygg trafikk anbefaler bakovervendt sete så lenge så mulig. ikke snu før de klagers selv sier de. egentlig vil de at vi skal bruke bakovervent til de er 4 år. Var noe om det på tv for noen uker siden. De ville sende ut info til alle helsestasjonen i landet!
I et kræsj er det 95 %(tror det var der) sjangse for at det går bra med barnet med bakovervendt sete. Denne prosenten reduseres til 55(tgror det var) ved fremovervendt sete..
Ikke for å skremme noen altså[:D] trygg trafikk var så lei av feil informasjon fra forhandlere som sa bak/ og fremovervendt var like bra!
ORIGINAL: buster
ORIGINAL: kjersti:)
hører egentlig til på februar jeg! men skulle bare si at trygg trafikk anbefaler bakovervendt sete så lenge så mulig. ikke snu før de klagers selv sier de. egentlig vil de at vi skal bruke bakovervent til de er 4 år. Var noe om det på tv for noen uker siden. De ville sende ut info til alle helsestasjonen i landet!
I et kræsj er det 95 %(tror det var der) sjangse for at det går bra med barnet med bakovervendt sete. Denne prosenten reduseres til 55(tgror det var) ved fremovervendt sete..
Ikke for å skremme noen altså[:D] trygg trafikk var så lei av feil informasjon fra forhandlere som sa bak/ og fremovervendt var like bra!
Flott at du sier det så godt!![:D][:D] Kommer ikke til å yvinge han til å sitte bakovervendt når han selv ikke vil lenger, men så lenge som mulig![:)]
Flott at du sier det så godt!! Kommer ikke til å yvinge han til å sitte bakovervendt når han selv ikke vil lenger, men så lenge som mulig!