En - to- tre.. Vi gleder oss til det
Flørter med forumet
Hei nå nærmer det seg termin med stormskritt og i den forbindelse er jeg nysgjerrig på hvilke bilsete dere har valgt og hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har maxi cosi carbriofix fra før og kommer til å fortsette med det. Var best i test og er lett å bære.
Vi har også denne fra før, og kommer til å bruke den nå også. Har ingenting å utsette på den.Har maxi cosi carbriofix fra før og kommer til å fortsette med det. Var best i test og er lett å bære.
BeSafe izi Go x1 Har faktisk gjort klar stolen idag! Regulert ned selene og lagt klart teppe. Valgt den fordi jeg synes den har god støtte til hodet og var fornøyd med den sist.
Vi har Maxi Cosi Pebble fra sist da hadde vi ikke bil, så det ble vel brukt 5-6 ganger bare, og er fortsatt som nytt.
Nå har vi jo bil
Vurderer derfor å kjøpe base til det, men base er jo så dyrt (over 1500kr). Er det verdt det? Innspill?
Base er enormt praktisk for det første setet! Å kunne ta en sovende unge med inn, eller bare klikke setet på vognunderstellet er superpraktisk! Det er også veldig kjekt å bære ungen til og fra bilen i setet. Og å måtte beltemontere stolen hver eneste gang man skal i bilen ville vært et irritasjonsmoment for meg ihvertfall. Det tar litt tid og gir rom for feil montering du ikke har når du har base.Vi har Maxi Cosi Pebble fra sist da hadde vi ikke bil, så det ble vel brukt 5-6 ganger bare, og er fortsatt som nytt.
Nå har vi jo bil
Vurderer derfor å kjøpe base til det, men base er jo så dyrt (over 1500kr). Er det verdt det? Innspill?
Om jeg ikke er heeelt på bærtur så valgte vi også denne stolen inkl base, var salg på barnas hus for et par mnd tilbake
Siden vi allerede snakker om bilstoler, er det nødvendig med sånn stolpose i juni og gjennom sommeren? Holder det ikke eventuelt bare med et lunt godt lite pledd?
Er helt grønn på dette da dette er min første [emoji85]
Kjøpte Pebble fordi sikkerheten uten base var like god som andre stoler med base test av Forbrukerrådet. så om vi kjøper base blir det pga enkelhetenIsofixbase til bilstolen øker sikkerheten betraktelig. Hadde ikke tvilt ett sekund. Ett sete som for eksempel har scoret 56 poeng i sikkerhetstesten med beltefeste scoret 84 poeng med isofixbase i samme sikkerhetstest.
Skjønner den. Jeg har ikke lappen så kommer bare til å bruke bilen i helgene... ikke sikker på om det er nok bruk til at det er verdt det noe annet om man bruker bil dagligBase er enormt praktisk for det første setet! Å kunne ta en sovende unge med inn, eller bare klikke setet på vognunderstellet er superpraktisk! Det er også veldig kjekt å bære ungen til og fra bilen i setet. Og å måtte beltemontere stolen hver eneste gang man skal i bilen ville vært et irritasjonsmoment for meg ihvertfall. Det tar litt tid og gir rom for feil montering du ikke har når du har base.
Enig i at det er dyrt, men det var definitivt verdt det for oss!
Vi bruker stort sett bare bilen i helgene. Synes likevel det var gull verdt.Skjønner den. Jeg har ikke lappen så kommer bare til å bruke bilen i helgene... ikke sikker på om det er nok bruk til at det er verdt det noe annet om man bruker bil daglig