Bilsete

Tror jeg skal kjøpe et av de som er fra 0-4 år. Da slipper man å kjøpe ny bilstol etter 1 år. Prismessig er det likt men jeg er fan av å ha det bittelitt lettere i hverdagen:hilarious:

Tror jeg hadde kjøpt babystol også setene som står er fra 0-4 kilo tror jeg ikke bør brukes før barnet sitter selv. Har med helling å gjøre og sitter barnet feil kan barnet slite med å puste mener jeg! Hør med gruppa bilstoler på face, utrolig mange kunnskapsrike

Tror jeg hadde kjøpt babystol også setene som står er fra 0-4 kilo tror jeg ikke bør brukes før barnet sitter selv. Har med helling å gjøre og sitter barnet feil kan barnet slite med å puste mener jeg! Hør med gruppa bilstoler på face, utrolig mange kunnskapsrike

Jepp, jeg vet, men de fleste nye bilstolen har en vippefunksjon som gjør at de ligger mer enn de sitter som nyfødt. Men takk for en god informasjon som er viktig å få ut♡

BeSafe izi Go :) i min bil da jeg synes baby sitter best i den, og elsker at den har integrert solskjerm. Valgt den fordi jeg synes den har god støtte til hodet.

Mannen har maxi cosi carbriofix fordi jeg hadde hørt at den stolen var lettere, og like bra. Men den manglet samme støtte, og solskjerm så da fikk mannen overta den i sin bil som ikke blir brukt like mye som min :)
Det er da integrert solskjerming i maxi cosi carbriofix? I min er det hvertfall en skjerm jeg kan trekke opp som en kalesje ...

Jepp, jeg vet, men de fleste nye bilstolen har en vippefunksjon som gjør at de ligger mer enn de sitter som nyfødt. Men takk for en god informasjon som er viktig å få ut♡

Oi ser jeg skrev kilo istedenfor år ja, er klar over det, har hatt cybex sirona, max way og har nå minikid og kommenede storebror er ikke 2 engang, så testet ut litt. Men de stolene er ikke anbefalt uansett tror jeg, de nyfødte er for små:( så utrolig teit at de står fra 0 år..

Valget landet på maxi cosi cabriofix med familyfix basen, valgte også denne fordi den passer til vognen våres [emoji5]

Back
Topp