Bilsete

Vi må bytte snart, siden hu holder på å vokse ut av babystolen. Men vi må kjøpe ny, og det er jo en hel jungel med forskjellige stoler, så jeg aner ikke hvilken vi skal kjøpe :(
 
Vi har ikke byttet. Vet ikke hva vi skal ha heller...
 
Byttet da hun var rundt 6 måneder, da var hun for lang til det, hadde fortsatt noen kilo igjen på grensa da.

Maxicosi cabriofix går bare til 74 eller 75 cm.
 
Har en cybex sirona nå.. byttet for en mnd siden ca. Ble så tung å dra på.
 
Idag kjøpte vi besafe izi modular i-size. Kjempefornøyd og virker som hun har setet lenge siden det er isofix-forlenger, så det blir god plass til føttene :-D
 
Har en cybex sirona nå.. byttet for en mnd siden ca. Ble så tung å dra på.
Er dere fornøyd med det setet? Vi vurderer det. Jeg vil så gjerne ha et som kan vendes mot døren når gan skal settes inn, synes det ser så praktisk ut!!
 
Er dere fornøyd med det setet? Vi vurderer det. Jeg vil så gjerne ha et som kan vendes mot døren når gan skal settes inn, synes det ser så praktisk ut!!
Der veldig praktisk, med tanke på å ta de ut og inn. De faste er trenge å få ungen i og du får en kinkig arbeidsstilling. Du kan stille hvor mye de skal ligge. Beltene skal ikke brukes når den er forovervendt på sikt. De skal man montere bort før man overhode får vendt stolen frem :) veldig fornøyd med den. Eldste satt i den til lillesøster kom. Da fikk hun ny stol. Hun blir 4 i nov. Men hun er høy for alderen, så måtte bytte setet. Hun bruker 116 i klær nå.. og 20kg.
 
Back
Topp