Bilsete

Hva er forskjellen på pebbel og cabrio fix?

Basen på pebble kan brukes til andre maxi-cosi seter, så da slipper vi å kjøpe base når vi må kjøper neste bilsete. Flere andre bilseter har også en grop slik at barnet sitter mer enn å ligge. I pebbles så ligger barnet mer, mindre belastning på ryggen. Vi kommer til å kjøre enn del med babyen og da er det viktig med en behagelig stol det er lett å sovne i.

Basen på pebble kan brukes til andre maxi-cosi seter, så da slipper vi å kjøpe base når vi må kjøper neste bilsete. Flere andre bilseter har også en grop slik at barnet sitter mer enn å ligge. I pebbles så ligger barnet mer, mindre belastning på ryggen. Vi kommer til å kjøre enn del med babyen og da er det viktig med en behagelig stol det er lett å sovne i.

det er bare maxicosi sitt sete nr 2 som krever base, alle andre har det innebygd. Ville heller ikke kjøpt maxicosi sitt sete nr 2, for det er forovervendt. Barna her i hus sitter bakovervendt til de er 4 år, det er det som er anbefalt :-)

Vi har nettopp bestilt maxicosi pebble med beltebase. Skulle først ha cabriofix men valgte pebble etter å ha lest litt om andres erfaringer :-) fikk setet på tilbud til 1500, og basen for 1200 (heldigvis hadde jeg trumf poeng jeg ikke viste om, så da ble basen gratis på flust siden jeg hadde samme summen i trumf poeng :-D ) Cabriofix med base med isofix og beltefeste har de på tilbud hos jollyroom til 2500 forresten:-)

det er bare maxicosi sitt sete nr 2 som krever base, alle andre har det innebygd. Ville heller ikke kjøpt maxicosi sitt sete nr 2, for det er forovervendt. Barna her i hus sitter bakovervendt til de er 4 år, det er det som er anbefalt :-)

Vi har isofix i vår bil, derfor kjøper vi familyfix base til setet. Og jo, seter nr 2 kan settes begge veier.

Recaro Privia med isofix, fordi den scoret best på forbrukerrådets test i år :)

Vi har også kjøpt recaro privia! Ble kåret til best i test 2014, og så i tillegg både bra og fin ut :)

Takk for gode svar! Det ble recaro privia pga. den kom best ut i testen! Vil tipsere dere om at dere får base + sete til 2999,- på torshovbil.no nå! :)

Blir nok maxi Cosi her :)

Vi skal ha cybex :-) har prøvd i bilen og det har fått bra test i 2014 :-):-)

Tror dere maxi cosi kommer på salg etter jul? Passer litt dårlig med "store" utlegg akkurat nå, selv om vi ikke har direkte dårlig råd.

Back
Topp