Bilsete

Har kjøpt recaro privia.. rett og slett fordi det var et godt tilbud og fordi det har vunnet sikkerhetstestene..

Vi skulle egentlig kjøpe besafe izi go med isofixbase, men så var det noen jeg kjente som skulle gi bort sin maxicosi-bilstol og isofixbase så da blir det den stolen istedenfor :-) besafe og maxicosi er jo det som pleier å bli best i test, men det som gjør at vi vil ha det setet er fordi det er et godt sete og har bare hørt positive ting om begge to :-)

Blir et maxi cosi sete tenker jeg.
Besafe og Maxi Cosi blir alltid best i test, så det er smak og behag mellom de to.
Vi tar Maxi cosi fordi det er lettere å bære på og tar mindre plass i bilen :-)

Vi har bestilt besafe izi go

Maxi-Cosi CabrioFix med isofix her. Det har kommet godt ut i test, har fått masse positive tilbakemeldinger fra folk jeg kjenner som har brukt det, og det er ikke så tungt :)

Hvor var det tilbud?

På jollyroom.no.. var dagstilbud på "black week", men så at de har samme tilbud frem til midnatt idag også.. 2695,- inkl isofix base! :-) 30% rabatt cirka..

Maxi cosi som vi har fra storebror. Vi valgte dette setet kontra besafe fordi det var betydelig lettere.

Kjøpte Akta Graco Logico S HP med base på lekmer.no til nesten halv pris i dag. Kommet godt ut i sikkerhetstester og andre tester så blir sikkert bra :)

Hva er forskjellen på pebbel og cabrio fix?
Jeg vet ikke hva leverandøren sier, men med vår lille snuppe (2700gram) satt hun MYE bedre i Pebble! Ikke så trykket sammen, på en måte. Så vi byttet etter en uke med Cabriofix etter jeg fikk prøve en venninnes Pebble.... ;-)

Fikk akkurat kjøpt 2 maxi cosi cabriofix med isofix base til 2490,- pr stk. På mimmis.no. :-)

Back
Topp