Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatlelus skrev:
Vi har maxi cosi cabriofix (?) fra tidligere, og er veldig fornøyd med det.knertnr2påvei skrev:
Vi hadde ikke base sist, det hadde vært praktisk, for å feste med setebeltet er litt tungvindt, det gjelder vel de fleste.
Setet er lite og lett, og det er virkelig avgjørende, for det blir mye bæring med ungen oppi, iallefall for oss som kjører til butikken osv.
Har ingen erfaring med acta graco, men synes kanskje det ser litt tungt ut? jeg vet jo ikke vekten så mulig jeg tar feil, og det finnes kanskje noen triller som setet passer på eller noe.
Vi byttet over til større sete når snuppa var rundt et år, men har brukt det som reservesete i den andre bilen nå frem til hun rundet 13 kg :)
Lykke til! ;)
Dette sete har vi og, med isofix basen.. er storfornøyd! Selv om det er brunt og turkis kommer jeg til å bruke det om vi får jente og :p
Har maxi cosi cabriofix med base ifra sist. Bruker det igjen!:) Veldig fornøyd!:)Currrlysue skrev:
Hadde maxi cosi cabriofix sist, men solgte det når vi var ferdig med det. Var ikke så fornøyd med det i grunn, så vil ikke ha samme stol igjen. Den hadde tre- punkt sele, og så og si alle andre babyseter har fem- punkt sele. Barnet sitter mye bedre fastspendt med fem- punkt, så vil ha det nå:-) synes maxi cosi endrer lite på stolene sine, sett likens ut i maaaange år. Her blir det nok sikkert den nye besafe izi go, med isofix-base:-) gjort det godt på test, stolen alene...basen har akkurat kommet, så gleder meg til å lese test med basen;) (jobber med bilsikring og utstyr, så er litt over gjennomsnittet interessert) Hehe..blomstrendemamma skrev: