Bilsete

Sjasmin

Elsker forumet
Hvordan sitter barna nå og i hva?

Vi har Be safe et eller annet til 18 kg. Sitter bakover. Funker greit det....men nå veier hun rudnt 15 kg og vi vurderer å kjøpe nyt sete snart.

Tips?

Tobias sitter bakover i et Akta Graco Cosmic Comfort, og der blir han nok sittende en stund. Han veier ca 13 kg nå.

sitter i britax multitec til 25 kg. og skal sitte der lenge, er 12 kg. nå. det tar nok en stund før sofie er 18 kg, men jeg ville nok ha investert i ett som gikk til 25 og hatt henne der så lenge som mulig. dette er jo en av bakdelene med 18 kg.setene, at noen barn vokser ut av de lenge før de burde snues.

ORIGINAL: Black Beauty

sitter i britax multitec til 25 kg. og skal sitte der lenge, er 12 kg. nå. det tar nok en stund før sofie er 18 kg, men jeg ville nok ha investert i ett som gikk til 25 og hatt henne der så lenge som mulig. dette er jo en av bakdelene med 18 kg.setene, at noen barn vokser ut av de lenge før de burde snues.

Samme her bortsett fra at Amalie er 14 kg.

ORIGINAL: Destiny85

Samme her bortsett fra at Amalie er 14 kg.

Og her! Robin er nesten 13 kg!

ORIGINAL: Skrållan

Tobias sitter bakover i et Akta Graco Cosmic Comfort, og der blir han nok sittende en stund. Han veier ca 13 kg nå.

Tomine også bare at hun er ca 14 kilo.

Thank u!!

Vi har to bakovervendt Akta Graco Cosmic Comfort, Phillip og Leah sitter bakover.

ORIGINAL: Skrållan

Bare Frida her[:D]

Kan være en stund til ja..Celine er 5 og akkurat rundet 17[:D]

akta graco duologic. han veier 11kg. Så vi har litt å gå på til han er 18kg[;)]

Thea sitter i multi-tech,hun er nermere 16-17 kg
Hun sitter baovervendt

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Andrea sitter bakovervendt i nye bilen vår. Det er i BeSafe-sete. I min mammas bil (som vi låner for en liten periode og bruker som bil nummer 2 - sjelden hun kjører i den) sitter hun fremovervendt.

Så bra at dere fikk plass i nye bilen[:)][:)][:)]

Vi har et Be safe-sete som jeg ikke hverken vet hva heter for noe mer eller hvor mange kilo det går til. Men hun er iallefall ikke over grensa [:)]
Maiken sitter forovervendt fordi hver biltur var et mareritt med hyl og kvalme. Ikke bakovervendt for enhver pris sier jeg. Hadde det fungert hadde vi selvsagt gjort det, men sånn ble det nå engang ikke.

Må sjekke kilogrensa etterpå, nå ble jeg nysgjerrig...

ORIGINAL: Kvitre

Vi har et Be safe-sete som jeg ikke hverken vet hva heter for noe mer eller hvor mange kilo det går til. Men hun er iallefall ikke over grensa [:)]
Maiken sitter forovervendt fordi hver biltur var et mareritt med hyl og kvalme. Ikke bakovervendt for enhver pris sier jeg. Hadde det fungert hadde vi selvsagt gjort det, men sånn ble det nå engang ikke.

Må sjekke kilogrensa etterpå, nå ble jeg nysgjerrig...

det er 18 kg.grense på alle besafene bakover iallefall, MEN skal dere ha henne fremover permanent er det anbefalt å bruke ett rent fremovervendt sete evt. beltestol med bilens belter viss hun er over 15 kg.

Back
Topp