Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Black Beauty
sitter i britax multitec til 25 kg. og skal sitte der lenge, er 12 kg. nå. det tar nok en stund før sofie er 18 kg, men jeg ville nok ha investert i ett som gikk til 25 og hatt henne der så lenge som mulig. dette er jo en av bakdelene med 18 kg.setene, at noen barn vokser ut av de lenge før de burde snues.
ORIGINAL: Destiny85
sitter i britax multitec til 25 kg. og skal sitte der lenge, er 12 kg. nå. det tar nok en stund før sofie er 18 kg, men jeg ville nok ha investert i ett som gikk til 25 og hatt henne der så lenge som mulig. dette er jo en av bakdelene med 18 kg.setene, at noen barn vokser ut av de lenge før de burde snues.
Samme her bortsett fra at Amalie er 14 kg.
ORIGINAL: Skrållan
Tobias sitter bakover i et Akta Graco Cosmic Comfort, og der blir han nok sittende en stund. Han veier ca 13 kg nå.
ORIGINAL: Mamma til Andrea
Andrea sitter bakovervendt i nye bilen vår. Det er i BeSafe-sete. I min mammas bil (som vi låner for en liten periode og bruker som bil nummer 2 - sjelden hun kjører i den) sitter hun fremovervendt.
ORIGINAL: Kvitre
Vi har et Be safe-sete som jeg ikke hverken vet hva heter for noe mer eller hvor mange kilo det går til. Men hun er iallefall ikke over grensa [:)]
Maiken sitter forovervendt fordi hver biltur var et mareritt med hyl og kvalme. Ikke bakovervendt for enhver pris sier jeg. Hadde det fungert hadde vi selvsagt gjort det, men sånn ble det nå engang ikke.
Må sjekke kilogrensa etterpå, nå ble jeg nysgjerrig...