Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer du ikke til å savne å kunne bære babystolen med deg?Vi har besafe stretch fra før og kjøper nok besafe stretch m/nyfødtinnlegg
Hvilken bil har dere? Vi må ha ny når tredje kommer og vi må ha tre bakovervendte...Vi må ha tre bilstoler bak, så jeg velger den som passer best sammen med de to vi allerede har. Blir nok litt av et puslespill i baksete dette…!
Godt poeng, det er en av ulempene ja må gruble mer på den. Hadde babystolen til besafe sist, men solgte den pga plassmangel. Så evt den da.Kommer du ikke til å savne å kunne bære babystolen med deg?
Hvilken bil har dere? Vi må ha ny når tredje kommer og vi må ha tre bakovervendte...
Maxi-Cosi har levetid på 10 år så den kan du trygt bruke.Vi har maxi cosi pebble pro etter 2021 gutten, den kan vel brukes da de bør kastes etter 5 år?
Har akkurat kjøpt tesla Y nå, har ingen barn fra før. Hvilken bilstol hadde du villa valgt?Tesla Y. Det er jo masse info på facebookgrupper med bilder, men jeg ser at noen har løsninger som jeg ikke er komfortabel med som F.eks forlengere til belter og puter til barn som strengt talt bør sitte i bilstol fortsatt. Vanskelig å finne informasjon og forslag som er innafor synes jeg!
Vi har en cybex sirona s og besafe beltestol. Jeg har ikke sjans til å feste mer enn en med isofix så kommer til å beltemontere besafe og babystol. Jeg prøvde med besafe sin izi go beltemontert, men det ble veldig trangt. Jeg skal prøve med maxi cosi sin cabrio fix (tror den heter det!) da den kanskje er litt smalere enn besafe izi go. Regner med at jeg kanskje må bytte ut cybexen til axkid minikid 4 eller besafe stretch for å få god plass bak sånn at alle tre er beltemontert.
Vi kjøpte bilen etter at vi ble ferdig med babybilstol, så jeg har aldri prøvd babybilstol i den før. En venninne har besafe izi Go og er fornøyd med den i Yen. Jeg hadde den samme stolen ved begge barna jeg har fra før, men da i en Audi. Jeg likte stolen veldig godt, og kjøpte den da den var best i test. Babybilstoler er jo litt sånn at man skal sjekke heling og hvordan den står i bilen. En babybilstol kan passe kjempebra i en bil og ikke bra i en annen. Bare for å gjøre det ekstra vanskelig liksom! Jeg kjøper nok izi go om det viser seg at cabrioxien ikke er tydelig smalere. Mine satt veldig godt i izi go, så derfor frister det med den.Har akkurat kjøpt tesla Y nå, har ingen barn fra før. Hvilken bilstol hadde du villa valgt?