*Frk.Mamma
Gift med forumet
Gutten min er 4 mnd i dag, han veier 9,5 kg og 67 cm. Bqbysete er for lite nå. Så vi skal kjøpe nytt er på vei for og se på besafe sitt. Men kan vi kjøpe fra 9-18 kg el må vi kjøpe 0-18 siden han bare er 4 mnd??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: veteran
besafe går fra 0-18 kg, men personlig ville jeg ikke valgt det sete til en under 6 mnd... det er beregnet fra 6 mnds alder... og er ganske bratt!
ORIGINAL: *Frk.Mamma
besafe går fra 0-18 kg, men personlig ville jeg ikke valgt det sete til en under 6 mnd... det er beregnet fra 6 mnds alder... og er ganske bratt!
Skal han ligge løst i bilen da? Nyfødt setene er han for stor for. Vi har prøvd flere av d og sete må han ha
er det i lengden eller bredden han blir for stor?
ORIGINAL: MorTil2Gull
hvilken stol har dere da? vi hadde største i babystolen til hun var ca 10 kg og nærmere 75 cm lang. Vi hadde acta graco[:)]
ORIGINAL: Cathrine76
Kva babysete er det dåke har? sønnen min er over 70 cm og nærmer seg 10 kilo men har fremdeles plass i babysete sitt[:)] Sete er passelig så lenge hodet ikkje går over kanten på sete[:)]
Bredden han er for tykk kommer ikke ned i sete med dress på. Han bare skriker og skriker for er ikke behagelig for han, har prøvd flere nyfødt seter og han er for stor
Bredden han er for tykk kommer ikke ned i sete med dress på. Han bare skriker og skriker for er ikke behagelig for han, har prøvd flere nyfødt seter og han er for stor
ORIGINAL: Alveola*
de små skal ikke ha tykk dress på seg i bilstolen..
ORIGINAL: Alveola*
de små skal ikke ha tykk dress på seg i bilstolen..
Har ikke tykk dress han har en tynn strikka ulldress bare. Og under body og strømpis bare