panterinnen
Gift med forumet
Jeg reiser til Geilo snart og skal ha med bikkje OG vogn. Vogna må jeg jo ha baki så da må bikkja i baksetet ved siden av Sander. Men nå sier typen at jeg har lov til å ha bilsete foran?? stemmer dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: panterinnen
okei, men er det noen måte å koble ut airbagen på?
ORIGINAL: Monica24
ja det er sant det.. men hvor mangen biler har ikke airbag foran lissom?
vi hadde bil uten airbag foran og p-m satt foran for vi hadde ikke seler bak.. vi hadde da en veteranbil, og da den var laget var ikke air-bagen oppfunnet![:D][:D] men riktig det, glemte det, at en kan kun sitte foran om det ikke er air-bag..sorry..glemte jo ett ganske viktig must der ja..
ORIGINAL: ~devilishious~Er bare å ta sikringen da. Men man skal egentlig gjøre om vognkortet på bilen hvis man kobler ut airbagen og det ikke finnes en bryter man kan koble den ut på.
ORIGINAL: mammantilbebisensin
ORIGINAL: panterinnen
okei, men er det noen måte å koble ut airbagen på?
det skal være et deksel du kan skru opp på førersiden en plass,der skal man kunne dra ut ledningen for airbagen,se i manualen for bilen[:)]
Jeg ville dratt for på et verksted...
tenk om du ikke får koblet den ordentlig ut da, og så plutselig utløses den allikevel, hvisomattedersomatte du skulle kræsje.. [&o]