Bilpose

Lille Hilde

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Høsthjerter 2017
Sitter å leser gjennom utstyrsliste, og lurte på om bilpose er nødvendig? Har dere det eller skal dere kjøpe?

28.12.14 <3

Jeg hadde ikke til storebror, men kom over en fra newbie eller noe meget pent brukt på Finn til 200, så da kjøpte jeg den:)

Hadde ikke til forrige, vinterbarn det og.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke. Men har kjøpt en brukt, tenker det er godt å slippe å kle ungen formye når man skal i bilen. Bedre å kunne åpne posen litt å heller lukke den om baby og sete skal være med ut av bilen i kulda. Vet hvertfall han er varm :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Tanten min har strikket en god bilpose i ull til oss. Så det kan jo være en idé om du har noen som strikker/strikker selv?

Hadde ikke til forrige, men skal definitivt kjøpe det denne gangen til vinterbaby :) ser for meg at det er veldig kjekt, fint å slippe å kle på for mye :)

Har ikke egen bil så tenker bilsete for være godt nok, så kan jeg heller bruke tepper de få gangene vi faktisk skal kjøre bil...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde ikke :-) hadde et godt teppe på henne :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har kjøpt Voksi Move. Tenker at det er greit å slippe å kle på så mye, og veldig lett å åpne når bilen blir varm, eller man skal rett inn på butikken. Men pledd gjør nok nytten det også. :)

Hadde ikke klart meg uten dunposen til bilstolen med mine to novemberbarn. Utrulig praktiak og lille får det så lunt og godt.
Nå har jeg et stykke og gå fra parkeringsplassen til blokka vår og vi bor oppe i kalde bord med snø og vind så den var helt klart et av mine beste kjøp :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Beste kjøpet- Ever!!!! Slipper å kle på alt for mye, og at babyen blir for varm inne i bilen, da er det bare å åpne gledelåsen å brette til side!!! Praktisk for mor og behagelig for baby.

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Blir Voksi move her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har aldri hatt det, brukt teppe jeg, enkelt å ta av når det blir varmt i bilen :) så blir ikke å kjøpe nå heller :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Jeg hadde ikke bilpose til storebror (novemberbarn), men da kjørte vi ikke så mye. Storebror må kjøres i barnehagen hver dag, så kommer til å kjøpe bilpose denne gangen.

Vi har en voksipose med "beltehull" som vi brukte både i vogna og bilen med storebror, blir til at vi bruker den med lillebror også. Det er veldig kjekt, men hvis det er varmt i bilen så er det best å ha glidelåsen åpen.

-appen

Eg har en odenwalder og syns d var kjempegreit då ungene ska helst ikkje ha så tjukke klær under bilselene og eg brukte bilstolen mye på vognunderstellet, kjempepraktisk! Men ikkje en nødvendighet ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi fikk en i fleece i gave til storebror. Vi hadde ikke tenkt på det selv, men den har vært helt fantastisk!

Har ikke hatt det på de to andre og kommer nok neppe til å kjøpe denne gangen heller ;) Fungerer fint med teppe :)

Kommer til å kjøpe Voksi move :) Tenker det er praktisk å ha, men at tepper eller liknende sikkert gjør samme nytten :)

Back
Topp