Bilpose

Hadde ikke til de forrige. Brukte heller dyne og pledd. Fungerte bra og var enkelt å regulere temp.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Sitter å leser gjennom utstyrsliste, og lurte på om bilpose er nødvendig? Har dere det eller skal dere kjøpe?

28.12.14 <3
Min første unge. Bestemte oss for ikke å kjøpe. Men fant en billig og brukt. Som var fin til 200 ,-. Virker greit. Får se når julegaven kommer.

Venter på årets Julegave<3

Min første unge. Bestemte oss for ikke å kjøpe. Men fant en billig og brukt. Som var fin til 200 ,-. Virker greit. Får se når julegaven kommer.

Tenkte kanskje jeg også skal se om jeg finner en billig brukt. For jeg tror ikke det er noe som vi kommer til å ha så veldig bruk for siden vi ikke har egen bil.

28.12.14 <3

Tenkte kanskje jeg også skal se om jeg finner en billig brukt. For jeg tror ikke det er noe som vi kommer til å ha så veldig bruk for siden vi ikke har egen bil.

28.12.14 <3
Tips. Jeg ville ha tak i no baby greier veldig bill7. Ka det ut på finn på ønskes kjøpt og max pris. Tok lang tid (lette selv også) men fikk plutselig en mail og et kupp

Hadde ikke sist. Tror ikke vi hadde behov. Hun hadde alltid ullklær eller utedress/pose, og pledd. Litt usikker på om vi skal ha denne gangen.

Nei...vil helst ha minst mulig spesial-stæsj. Har aldri yttertøy på ungene i bilstolen, syns teppe har fungert veldig fint:-)

Tips. Jeg ville ha tak i no baby greier veldig bill7. Ka det ut på finn på ønskes kjøpt og max pris. Tok lang tid (lette selv også) men fikk plutselig en mail og et kupp

Lurt. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Har kun pleid å legge ut på kjøp og salg grupper på facebook, men de blir alltid dyttet så langt ned fordi folk prøver å selge så mye dritt :p

28.12.14 <3

Hadde ikke til storebror, som også var vinterbaby, og kommer ikke til å kjøpe nå heller:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi kjøpte en vognpose som ligner denne sist.
http://voksi.no/produkter/vognpose/classic-multifunction( lik bare at den har klips istedenfor knytning.
Når man har klipper opp for seler( det er meningen), så passer den å bruke i bilsete.
Den er litt stor, men fungerer genialt.
Da kunne vi kle på poden ganske tynt, og ha posen åpen til akkurat når vi skulle ut døra. ( lukkes i front)
Da slapp det å bli stress i det vi skulle gå, og han slapp å bli kokt. Hvis jeg hadde en annen vognpose som ikke egner seg så godt, så ville jeg nok vurdert bilpose til den bruken denne gangen.

Sent from my iPad using BV Forum

Tror nok jeg bare blir å bruke teppe selv. Har kort avstand fra døra til bilen og vi blir nok mest å kjøre buss jeg og Lille :)

Vet ikke hvor langt det blir fra dør til bil her, men har tenkt at det skal jeg i hvertfall ha!:) hihi. Min søster hadde ikke til førstemann og hun angrer så da tenker jeg det er en god ide:):)

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)

Vi hadde/har, og ville aldri vært foruten. Barnet skal jo helst ikke ha masse klær under sikkerhetsselen, for disse skal så nærme kroppen som mulig for å beskytte best mulig. Det geniale er jo også at man kan ta ut barnet i vanlige klær (bukse /genser) også sette det oppi posen og stolen, dra igjen når man går ut og åpne igjen når bilen er varm. Slipper masse styr med å kle på og av ungen med ytterklær, noe som bare er ekstra mye jobb når de er så små.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har en desemberbay fra før (ble riktignok født i november) og vi hadde bilstolpose til henne og har den ennå. Anger ikke på at jeg fikk den:P, hadde mest sannsynlig kjøpt en selv. Vår er i fleece med vattfor, ville kanskje kjøpt en i ull eller dun hvis jeg skulle kjøpt=)

Skal bruke den samboeren hadde da han var liten:))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hadde voksi move til de to første, som jentene skal få arve når de kommer. En helt fanstastisk oppfinnelse med de bilstolposene! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp