Bittekonvall
Forelsket i forumet
Hadde ikke til de forrige. Brukte heller dyne og pledd. Fungerte bra og var enkelt å regulere temp.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min første unge. Bestemte oss for ikke å kjøpe. Men fant en billig og brukt. Som var fin til 200 ,-. Virker greit. Får se når julegaven kommer.Sitter å leser gjennom utstyrsliste, og lurte på om bilpose er nødvendig? Har dere det eller skal dere kjøpe?
28.12.14 <3
Min første unge. Bestemte oss for ikke å kjøpe. Men fant en billig og brukt. Som var fin til 200 ,-. Virker greit. Får se når julegaven kommer.
Venter på årets Julegave<3
Tips. Jeg ville ha tak i no baby greier veldig bill7. Ka det ut på finn på ønskes kjøpt og max pris. Tok lang tid (lette selv også) men fikk plutselig en mail og et kuppTenkte kanskje jeg også skal se om jeg finner en billig brukt. For jeg tror ikke det er noe som vi kommer til å ha så veldig bruk for siden vi ikke har egen bil.
28.12.14 <3
Tips. Jeg ville ha tak i no baby greier veldig bill7. Ka det ut på finn på ønskes kjøpt og max pris. Tok lang tid (lette selv også) men fikk plutselig en mail og et kupp
Venter på årets Julegave<3
I knowLurt. Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Har kun pleid å legge ut på kjøp og salg grupper på facebook, men de blir alltid dyttet så langt ned fordi folk prøver å selge så mye dritt![]()
28.12.14 <3