Billige VS dyre bleier. Er det noen forskjell på kvaliteten?

  • Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet
Vi bruker Remableier for det meste, og syns kvaliteten er bra.
 
Vi har bare prøvd remableiene av billigtypene til nå, men de likte vi ikke.. Tissa utenfor hele tiden, holdt ikke på noe :/ liker best Libero og pampers :)
 
Liker ikke libero og pampers, men bruker coop sine. Rema sine på en god nr 2 :)
 
På elste som nettopp har blitt Bleiefri har vi siste året kun brukt coop sine XL, de eneste som holder tett på en så stor gutt. 19 kilo når vi slutta på dag, og bruker de nå som nattbleier. Til nød går pampers nr 6, men da ofte med lekkasje. Til lille brukes kun pampers til nå.
 
Bruker kun Libero foreløpig. Veldig fornøyd med de.

Fikk ei Pampers-bleie på helsestasjonen da jeg var der og hadde glemt stelleveska, det resulterte i rød og sår stump - selv om det kun var tiss i bleia da jeg skiftet etter to timer. Ikke videre imponert av Pampers altså...
 
Bruker pampers foreløpig, alt annet tisser han igjennom..
Håper vi kan bruke rema eller coop bleiene etterhvert :)
 
Har bare brukt pampers og Libero. Men byttet over til Libero når jeg leste at pampers sine bleier er fulle av parafin :eek:
Også synes jeg det ofte stinker av de, selv om det bare var tiss
 
Bruker kun billigmerket de har på Kiwi. Ikke fornøyd med Coop og rema. Libro brukes vis vi ikke fåt rak i den andre.
 
Har bare prøvd Libero og pampers, men bruker bare Libero. Pampers satt seg fast på rumpa til mini :/
 
Bruker libero og av og til pampers, pampers er mer tøyelige men lukter fort litt stramt av dem syns jeg. Storebror prøvde first price sine et par ganger, men fikk begge gangene underlivssopp
 
Bruker de fra Bunnpris, merker ingen forskjell i kvalitet mtp lekkasje og slikt.
 
Broren min kjøpte meg noen billigbleier på ICA tror jeg.. Og sendte dem til meg. Jeg synes de var supre! Bruker nå disse, pampers og libero. Alle like gode
 
Har nå prøvd de nye fra libero som er suuupermyke! Vår nye favoritt :)
 
Bruker rema sine, libero om jeg ikke handler på rema en sjelden gang :) Leste om noen stoffer i både pampers sine bleier og våtservietter så styrer unna pampers.
 
Bruker coop maxi nå, men føler kanskje at de blir litt klamme.. Vært veldig fornøyd med libero, spesielt de nye superdyre!
 
2 dager med REMAbleier på dagtid, så langt fornøyd :)
 
Sniker litt her:) Vi bruker first price på jentungen på 16 mnd og liker de kjempe godt:) sitter godt på og tåler masse, tisser aldri gjennom på natta selv om hun tisser maasse! Har brukt de i over et år nå og hun har aldri reagert på de:)
 
Back
Topp