Billigast papir???

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Ka er billigast, kjøpe i frå nettsider i utlandet, eller her heime? Butikk er vel egentli ikkje eit alternativ, når det gjeld pris....

camillas butikk er ganske rimelige på bazill - iallefall i den fysiske butikken.. vet ikke med nettsidene..

ORIGINAL: Dollface™

camillas butikk er ganske rimelige på bazill - iallefall i den fysiske butikken.. vet ikke med nettsidene..

Camillas butikk? [:)]

Jeg synes heller ikke bikuben er så ille på pris jeg da... liker å kjøpe dem i butikken for bestilte på nette en gang å jeg hadde bommet helt på fargen, bilde lurte meg[:@]så for min del går jeg o butikken

ORIGINAL: Yvonne82

Jeg synes heller ikke bikuben er så ille på pris jeg da... liker å kjøpe dem i butikken for bestilte på nette en gang å jeg hadde bommet helt på fargen, bilde lurte meg[:@]så for min del går jeg o butikken

Hmmmmm, okay [:)] Ja, eg veit ikkje heilt, men har vel ingen skikkelige scrappebutikkar rundt her. E vel på Libris dei har mest utvalg..men lese her inne på BV at Nilla vist ska ha eindel, ka kvalitet e d på da egentli? Og ka e prisen på eit vanleg mønsterark, rundt 8 kr..? Synst det er litt dyrt eg, men so har eg ikkje allverdens å samenligne med....

Mønsterpapir ligger på 7-15 pr stk, kommer helt an på produsent og kvalitet.
Bazzill koster stort sett 5 pr stk, men noen butikker har 25 stk for 100,-

Det billigste er nok å kjøpe dem i USA, tror jeg. Hamstra sist jeg var der, de aller fleste arkene ligger på 50 cent, med dagens kurs blir det ca 2,50 kr.. Så om noen tar turen over dammen er det bare å hamstre, og for et enormt utvalg!! Kan ikke fatte at ikke Hobby Lobby kan komme til Norge..

Nille har litt forskjellig priskalsse du får vel 10 ark til 30 kroner og litt mer mønster i  og kistremerker for 50kroner. Helt greie de fra Nille er bare synd at det er ikke så stort utvalg

Jeg foretrekker også å kjøpe i butikk, jeg handler derfor på Scrappekjelleren i Haugesund[:)]
Servicen er kjempe god, derfor ser jeg ikke på prisen i forhold til andre nettbutikker[;)]
Aner ikke om de er dyrere heller[&:][:D][:-]

Er så kjekt å gå å svime lenge inne på Scrappekjelleren, ren terapi![:D]

Nille har litt forskjellig priskalsse du får vel 10 ark til 30 kroner og litt mer mønster i  og kistremerker for 50kroner. Helt greie de fra Nille er bare synd at det er ikke så stort utvalg

Ja, dei har ikkje allverdens utvalg. Men så har eg jo berre vert å sett i den eine av dei to vi har her i området, so kanskje det er meir i den andre butikken. Men fant masse rubons t 20 kr for 4 ark, eg hamstra! [:D] 

ORIGINAL: Huldermamma

Ja, dei har ikkje allverdens utvalg. Men så har eg jo berre vert å sett i den eine av dei to vi har her i området, so kanskje det er meir i den andre butikken. Men fant masse rubons t 20 kr for 4 ark, eg hamstra! [:D] 

på nille??
visste ikke at de hadde rub-ons der!

Dem har faktisk litt scrapp ting der for lim og sånne klistrelapper som mange bruker for å feste bildene(kommer ikke på hva det heter) så man kan finne litt der også:)

Dem har faktisk litt scrapp ting der for lim og sånne klistrelapper som mange bruker for å feste bildene(kommer ikke på hva det heter) så man kan finne litt der også:)

Har kjøpt diverse der jeg også, slik som blomster, klistremarker, ark, men tror ikke jeg har sett rub-ons...
Hva motiver eller hva var det på de?

ORIGINAL: Merri24

Det billigste er nok å kjøpe dem i USA, tror jeg. Hamstra sist jeg var der, de aller fleste arkene ligger på 50 cent, med dagens kurs blir det ca 2,50 kr.. Så om noen tar turen over dammen er det bare å hamstre, og for et enormt utvalg!! Kan ikke fatte at ikke Hobby Lobby kan komme til Norge..

Signerer denne!

ORIGINAL: mammaen til Tobias

Har kjøpt diverse der jeg også, slik som blomster, klistremarker, ark, men tror ikke jeg har sett rub-ons...
Hva motiver eller hva var det på de?

Mykje forskjellig, men kvar 4 pkn. hadde eit tema, som Thanksgiving/høst, baby, ol. Og so fant eg også ein med diverse snikleriar/ doodles....[:)]

Back
Topp