Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Yvonne82
Jeg synes heller ikke bikuben er så ille på pris jeg da... liker å kjøpe dem i butikken for bestilte på nette en gang å jeg hadde bommet helt på fargen, bilde lurte meg[:@]så for min del går jeg o butikken
Nille har litt forskjellig priskalsse du får vel 10 ark til 30 kroner og litt mer mønster i og kistremerker for 50kroner. Helt greie de fra Nille er bare synd at det er ikke så stort utvalg
ORIGINAL: Huldermamma
Nille har litt forskjellig priskalsse du får vel 10 ark til 30 kroner og litt mer mønster i og kistremerker for 50kroner. Helt greie de fra Nille er bare synd at det er ikke så stort utvalg
Ja, dei har ikkje allverdens utvalg. Men så har eg jo berre vert å sett i den eine av dei to vi har her i området, so kanskje det er meir i den andre butikken. Men fant masse rubons t 20 kr for 4 ark, eg hamstra! [:D]
Dem har faktisk litt scrapp ting der for lim og sånne klistrelapper som mange bruker for å feste bildene(kommer ikke på hva det heter) så man kan finne litt der også:)
ORIGINAL: Merri24
Det billigste er nok å kjøpe dem i USA, tror jeg. Hamstra sist jeg var der, de aller fleste arkene ligger på 50 cent, med dagens kurs blir det ca 2,50 kr.. Så om noen tar turen over dammen er det bare å hamstre, og for et enormt utvalg!! Kan ikke fatte at ikke Hobby Lobby kan komme til Norge..
ORIGINAL: mammaen til Tobias
Dem har faktisk litt scrapp ting der for lim og sånne klistrelapper som mange bruker for å feste bildene(kommer ikke på hva det heter) så man kan finne litt der også:)
Har kjøpt diverse der jeg også, slik som blomster, klistremarker, ark, men tror ikke jeg har sett rub-ons...
Hva motiver eller hva var det på de?