Billig og greit babynest?

Pisil

Gift med forumet
Sommerfuglene 2017
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Noen som har tips til et billig og greit babynest (gjerne mulighet for løst trekk)?

Har et fra Vida som jeg er veldig fornøyd med, men kjøper ikke et så dyrt et for å ha på hytten og gidder ikke dra det med fram og tilbake siden det er ganske stort :)

Vi kjøpte et voksi premium, til rett over 700 (valgte billigste fargen). Godt fornøyd med det, kan ta av trekk, og madrassen kan også vaskes.

Men for et reserve-rede ville jeg foreslått finn.

Mye bra på Finn, men da ville jeg absolutt gått for ett hvor man kan vaske det meste.

Mange billige og greie på jollyroom for eksempel :)

Ellers er det visst veldig greit og sikkert billigere å lage selv om man liker litt håndarbeid. Vi har et hjemmelaget vi er godt fornøyd med :)

Sjekk ut jollyroom :)

Endte selv opp med to stk etter noen uker hvor jeg flyttet nestet frem og tilbake overalt (vogn, seng, sofa..) og angrer ikke :)

Takk for tips :)

Vi endte med Carena fra Babyshop. Funker helt ok, og var billigere enn å kjøpe et greit brukt et. Kan ikke sammenlignes med der vi har fra før, men duger til den prisen.

https://www.babyshop.no/baby-nests/s/2257
Ble litt forvirret når du skriver at du kjøpte et billig og greit babynest, og det første som kommer opp er nest tiø 2-3000 kroner. :bag: Fant det du hadde kjøpt lenger ned på siden, da falt brikkene på plass. :facepalm::hilarious:

Ble litt forvirret når du skriver at du kjøpte et billig og greit babynest, og det første som kommer opp er nest tiø 2-3000 kroner. :bag: Fant det du hadde kjøpt lenger ned på siden, da falt brikkene på plass. :facepalm::hilarious:

Det var litt voldsomt :hilarious: Den ville ikke lenke seg direkte til det nestet.

Back
Topp