billig og BRA vinterdress?

Dollface

Forumet er livet
VIP
hvor p... får jeg kjøpt det nå?
De hadde bare reima+ på barnas hus her - og den koster 1599...... Litt uaktuelt når jeg ikke vet om den passer neste vinter.. [:-]
Han har bukse og jakke fra cubus, men det blir altså så kliss vått når de er ute og leker, så jeg trenger noe litt mer vannavvisende. (og ja, jeg har impregert .. hjalp ikke stort..)

Nettbutikk eller vanlig butikk.. [:D]

Hadde definitivt gått for en vårdress og heller hatt mer ull under. Jeg kjøpte reflex vårdress på tilbud nå til Emma, ga 300 kr. var fornøyd med den i høst[:)] Det er begrenset hvor lenge de blir bruken vinterdress fremover nå.. (spørs jo hvor du bor da)

Coop Obs Friends var best i test, og koster 599,- [:D]

Nå når det er vått ute bruker vi en regndress fra sparkjøp (kosta 279,-) med ulltøy innenfor. Fungerer supert, aldri vært våt eller kald. [:)]

Har ikke de aller fleste 50% på dressene sine nå?

Jeg kjøpte akkurat Ticket to heaven på babyshop til halv pris[:)] 600 kr for den! Kjøpte 110 jeg.. og jenta mi bruker i år 98/104

ORIGINAL: Alveola*

Hadde definitivt gått for en vårdress og heller hatt mer ull under. Jeg kjøpte reflex vårdress på tilbud nå til Emma, ga 300 kr. var fornøyd med den i høst[:)] Det er begrenset hvor lenge de blir bruken vinterdress fremover nå.. (spørs jo hvor du bor da)

den er vel ikke så vannavvisende som en vinterdress? Eller?
Det er nok vinter her i sør en stund til.. påska kommer i slutten av april - og da drar vi på fjellet så da må vi ha dress uansett...

Lindex Bamsedress er helt super. Aldri vært våt eller kald.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg kjøpte akkurat Ticket to heaven på babyshop til halv pris[:)] 600 kr for den! Kjøpte 110 jeg.. og jenta mi bruker i år 98/104

har ikke babyshop her.. de har halv pris på barnas hus, men de hadde ikke fler igjen i 116.. tror kanskje neste (hva er neste..??) blir for stort nå.. [:-]

anbefaler denne jeg:

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/productdet.asp?gid=1&subgid=0&wwwalias=barnihagen2&pid=192

den har rampen min, og han er aldri våt igjennom den[:)]
Koster bare 299 nå, har kostet 499.

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Fridasinmamma

har ikke babyshop her.. de har halv pris på barnas hus, men de hadde ikke fler igjen i 116.. tror kanskje neste (hva er neste..??) blir for stort nå.. [:-]

Er ikke det 122 tro?

Kjøp den litt stor.. sånn at du også kan bruke den til neste år[:)] Jeg kjøpte alt for stor nå da.. men den var ikke tenkt til i år heller.. men til neste år..

Håper du finner noe da[:)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Coop Obs Friends var best i test, og koster 599,- [:D]

Nå når det er vått ute bruker vi en regndress fra sparkjøp (kosta 279,-) med ulltøy innenfor. Fungerer supert, aldri vært våt eller kald. [:)]

største str jeg fant her var 110... vi hadde den i fjor og var fornøyd [:D]

det er jo veldig mange dresser på salg nå, har selv gått igjennom mange merker med jenta mi og den som har vært best til nå er helly hansen ( captein juell står det på den) ellers er jo reflex grei og rimelig.

blir vel en bytur i morra daaa...

men han bruker 110 nå.. er vel 108 cm lang..
kjøpe 116, eller den over?

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg kjøpte Troll Vinterdress på Outleten i Vestby, nedsatt fra 1400 til 559,- med ullfor som kan tas ut så det kan brukes som bare ulldress, bare tynndress eller god og varm vinterdress. Så den regner jeg med å få brukt også etter at vinteren er over.. [:D]

ORIGINAL: 999

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg kjøpte Troll Vinterdress på Outleten i Vestby, nedsatt fra 1400 til 559,- med ullfor som kan tas ut så det kan brukes som bare ulldress, bare tynndress eller god og varm vinterdress. Så den regner jeg med å få brukt også etter at vinteren er over.. [:D]

bor litt lenger sør [:D]
men de har stormberg fabrikkutsalg her da.. der kan man vel kanskje gjøre noen kupp..

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Alveola*

den er vel ikke så vannavvisende som en vinterdress? Eller?
Det er nok vinter her i sør en stund til.. påska kommer i slutten av april - og da drar vi på fjellet så da må vi ha dress uansett...

Emma brukte vårdress/høstdress frem til desember hun altså, og var ikke våt en eneste dag. Hun har begynt å bruke den igjen i barnehagen nå.. Jeg spurte de der nede, og det var visst flere som brukte vårdress hele vinteren med mere ull under. Fungerte visst helt supert :)

Reflex har halv pris på sine dresser i butikken der, vi ga 350 kr for dressen hans..

har dere nameit butikk i nærheten? om ikke du vil ha en tur til butikken i mandal...
Der har de solgt fora refleks dresser til 70 %
Evt om du vil kan jeg se om de har enda? jentene her bruker de når det er vått ute. de har bare ull og evt fleece tøy under.. den er nesten like varm som vinterdressen

de hele regndressene fra sparkjøp med for i er GANIALE nå på denne tiden, hvor det ofte blir varmere og litt slapsevinter...
De er gode og varme, og vanntette som regntøy[;)]

Eller er det Europris som har de kansje.... googler fææælt her[8D]

Back
Topp