billig og BRA vinterdress?

ORIGINAL: Tinha

har dere nameit butikk i nærheten? om ikke du vil ha en tur til butikken i mandal...
Der har de solgt fora refleks dresser til 70 %
Evt om du vil kan jeg se om de har enda? jentene her bruker de når det er vått ute. de har bare ull og evt fleece tøy under.. den er nesten like varm som vinterdressen

har nameit i byen ja, så jeg får svinge innom.. kenneths i markens selger i allefall nameit [:)]

ORIGINAL: DenicaD

europris har jo kommet greit ut i tester.

Har opplevd at de er veldig tette, og at barna blir klam i de..

ORIGINAL: Lullamor

ORIGINAL: DenicaD

europris har jo kommet greit ut i tester.

Har opplevd at de er veldig tette, og at barna blir klam i de..

det er også et problem, for T er supervarm og bhg klør seg i hodet når de skal ut fordi de vet aldri hvordan de skal kle han for at han ikke skal svette ihjel.. [:-]

Jeg kom over ett tilbud på gsport om dagen her. helly h parkdress til 200 kr

ORIGINAL: Mamma 07/09/11

Jeg kom over ett tilbud på gsport om dagen her. helly h parkdress til 200 kr

DET var billig..! [:D]

ORIGINAL: Dollface

blir vel en bytur i morra daaa...

men han bruker 110 nå.. er vel 108 cm lang..
kjøpe 116, eller den over?

Jeg tror jeg hadde gått for 122.... om han er 108 så er jo 110 nesten for lite.. og om du skal ha den neste år også.. så ville jeg ha gått opp til 122.. om de er normal i størrelsen da.. Ofte så er jo noen merker en ekstra størrelse..

Perfekt i Vestfold har 40 % på alle utedresser.
Ellers så ville jeg prøvd sportsbutikker - stormberg eller HH dresser skal jo være bra.

ORIGINAL: *Super Mario*

Ellers så ville jeg prøvd sportsbutikker - stormberg eller HH dresser skal jo være bra.

bor sånn ca langt unna vestfold [8D]
blir nok en tur i stormbergbutikken imorra ja..
frifredag =shopping! [8D]

Kos deg med fridag og shopping! [:D]
Hvis lommeboken tåler det - og du finner megarimelige dresser - kjøp to st. så har du for noen år.

se!

http://www.babyshop.no/babyshop/main/babyshop/products/211/tekstiler-for-mor-og-barn/parkdresser-og-yttertoy

jeg er også på utkikk etter dress nå..[:-]

Hvis lommeboken tåler det - og du finner megarimelige dresser - kjøp to st. så har du for noen år.

er bare så vanskelig å beregne størrelser - for den jeg kjøpte i fjor var litt stor så den skulle holde i år, men det gjorde den ikke..
da vi starta vintersesongen var han 104, og nå har han strukket seg 4 cm etter jul liksom.. [:-]
Tørketrommel neste? [X(]

er bare så vanskelig å beregne størrelser - for den jeg kjøpte i fjor var litt stor så den skulle holde i år, men det gjorde den ikke..
da vi starta vintersesongen var han 104, og nå har han strukket seg 4 cm etter jul liksom.. [:-]
Tørketrommel neste? [X(]

Hva forer du gutten.. [8D][:D] Sant det - ikke lett å beregne strl. når de vokser såpass mye i rykk og napp.

Men om du ikke finner dress og du vil jeg skal se i mandal så bare hyl ut.. skal din vei på onsdag så kan evt kjøpe med [8D]

ORIGINAL: Tinha

Men om du ikke finner dress og du vil jeg skal se i mandal så bare hyl ut.. skal din vei på onsdag så kan evt kjøpe med [8D]

det skal jeg gjøre - takk [:D]

Jeg kan se på obs i arendal også om du vil det!
De hadde iallefall friends dressene til 599, og reima til 50%[:)]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Jeg kan se på obs i arendal også om du vil det!
De hadde iallefall friends dressene til 599, og reima til 50%[:)]

har ikke tenkt på obs i det hele tatt.. [:-] var på coop xtra jeg.. [8D]
men går innom der i morgen, og finner jeg ikke noen dress så lager jeg sikkert en sytogklagtråd, så da kan du sikkert tilby deg på nytt [:D][:D]

kraftfor fra felleskjøpet... [8D]

Ahaa.. [:D][:D]

coop sin kom like bra ut i test som reima sin og er myyyye rimeligere[;)] Men jeg har ingen personlig erfaring[8D]

ORIGINAL: carinasverden

coop sin kom like bra ut i test som reima sin og er myyyye rimeligere[;)] Men jeg har ingen personlig erfaring[8D]

hvis de koster det samme (reima på tilbud) så får jeg bare se hvilken som er finest.. [:D]
har hatt 2 reimaer og 1 coop - og de er alle bedre enn påkkers bukse og jakke fra cubus/ellos... [>:]

Back
Topp