Billig mat

MTDC

Forumet er livet
VIP
Noen som har tips til billig mat? Fra frokost til kvelds...

Må se om vi kan stramme inn matbudsjettet så det går an for meg å studere.. Samtidig skal vi jo alle få i oss de næringsstoffene vi trenger...

Prøvd Middag for under 100lappen rema1000?

Prøvd Middag for under 100lappen rema1000?
Ja, men de aller fleste middager vi lager koster under 100 kr.. Skulle gjerne hatt middag til max 50 kroner (det har vi ganske ofte) og billig pålegg, brød osv...

Fant noen gøy linker:
http://m.klikk.no/mat/spise/article500409.ece

Og

http://m.klikk.no/mat/ukemenyer/article503924.ece

Pasta er jo som kjent billig mat :) kylling i frysedisken (xtra/coop) supper, hjemmelaget saus, macncheese (sprit opp med noen lauvbærblad i, det er knallgodt!)
Mye gode kalorier der;) Hihi:) Føler nesten jeg må velge mellom økonomi og sunnhet.. Mye av den sunne maten er svindyr.. Bruker mye firstprice kyllingfilet, da:) Men den er ofte utsolgt på butikken.. Også kjøper vi kjøttdeig når det er 10 kr pakka på spar og fisk når det er 40 %.. Fyller fryseren:) Må vel bare bli flinkere til å kjøpe all mat sånn..

Mye gode kalorier der;) Hihi:) Føler nesten jeg må velge mellom økonomi og sunnhet.. Mye av den sunne maten er svindyr.. Bruker mye firstprice kyllingfilet, da:) Men den er ofte utsolgt på butikken.. Også kjøper vi kjøttdeig når det er 10 kr pakka på spar og fisk når det er 40 %.. Fyller fryseren:) Må vel bare bli flinkere til å kjøpe all mat sånn..
Hihi ja om en skal telle kalorier er ikke pasta og osteretter så gunstig... Tilbud er jo en god venn! Mye å spare der :)

Syns det virker som dere er flinke! Vi kjøper ris i 4kg poser, og kjøper kjøtt i storposer fra frysedisken. Har fått gode rutiner på å planlegge middagen dagen før slik at vi får tatt opp fra fryseren. På butikk bare 2-3 ganger i uka

Syns det virker som dere er flinke! Vi kjøper ris i 4kg poser, og kjøper kjøtt i storposer fra frysedisken. Har fått gode rutiner på å planlegge middagen dagen før slik at vi får tatt opp fra fryseren. På butikk bare 2-3 ganger i uka
Ja.. Er jo egentlig det.. Skulle bare ønsket vi kunne spart enda litt mer.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Forskjellige tilbud på alle coopene, har to her så sjekker alltid begge:p
Vi har ingen:-P Hadde to der vi bodde før og da brukte jeg den appen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp