Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men de aller fleste middager vi lager koster under 100 kr.. Skulle gjerne hatt middag til max 50 kroner (det har vi ganske ofte) og billig pålegg, brød osv...Prøvd Middag for under 100lappen rema1000?
Mye gode kalorier derFant noen gøy linker:
http://m.klikk.no/mat/spise/article500409.ece
Og
http://m.klikk.no/mat/ukemenyer/article503924.ece
Pasta er jo som kjent billig matkylling i frysedisken (xtra/coop) supper, hjemmelaget saus, macncheese (sprit opp med noen lauvbærblad i, det er knallgodt!)
Hihi ja om en skal telle kalorier er ikke pasta og osteretter så gunstig... Tilbud er jo en god venn! Mye å spare derMye gode kalorier derHihi
Føler nesten jeg må velge mellom økonomi og sunnhet.. Mye av den sunne maten er svindyr.. Bruker mye firstprice kyllingfilet, da
Men den er ofte utsolgt på butikken.. Også kjøper vi kjøttdeig når det er 10 kr pakka på spar og fisk når det er 40 %.. Fyller fryseren
Må vel bare bli flinkere til å kjøpe all mat sånn..
Syns det virker som dere er flinke! Vi kjøper ris i 4kg poser, og kjøper kjøtt i storposer fra frysedisken. Har fått gode rutiner på å planlegge middagen dagen før slik at vi får tatt opp fra fryseren. På butikk bare 2-3 ganger i ukaMye gode kalorier derHihi
Føler nesten jeg må velge mellom økonomi og sunnhet.. Mye av den sunne maten er svindyr.. Bruker mye firstprice kyllingfilet, da
Men den er ofte utsolgt på butikken.. Også kjøper vi kjøttdeig når det er 10 kr pakka på spar og fisk når det er 40 %.. Fyller fryseren
Må vel bare bli flinkere til å kjøpe all mat sånn..
Ja.. Er jo egentlig det.. Skulle bare ønsket vi kunne spart enda litt mer.Syns det virker som dere er flinke! Vi kjøper ris i 4kg poser, og kjøper kjøtt i storposer fra frysedisken. Har fått gode rutiner på å planlegge middagen dagen før slik at vi får tatt opp fra fryseren. På butikk bare 2-3 ganger i uka
Vi har ingenForskjellige tilbud på alle coopene, har to her så sjekker alltid begge![]()
Vi har ingenHadde to der vi bodde før og da brukte jeg den appen
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app