Den der kan jeg signereUnntatt at jeg jobber med mennesker hele dagen og ikke kan kneppe den opp slik
Apper <3
Hehe, det gjør jeg og, men kan snike meg vekk litt av og til og la magen få utfolde seg, hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den der kan jeg signereUnntatt at jeg jobber med mennesker hele dagen og ikke kan kneppe den opp slik
Apper <3
Hender jeg sniker meg unna og går på do bare for å slippe ut magen!Hehe, det gjør jeg og, men kan snike meg vekk litt av og til og la magen få utfolde seg, hehe![]()
Å herreguud, dette kan fort bli det jeg får dilla på! Kokos sorbet ♡ Også "bare" 170 kcalOooomnomnomnom!!
Skuffa !! Sprang på Rema idag , men de hadde ikke sånn der![]()
![]()
Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3
Æsj, så teit! Jeg har faktisk ikke sett den andre steder enn på den ene Rema butikken.. Det kan i så fall bli dyrt for meg, for da må jeg gjennom bommen hver gang jeg blir fysen.. Sånn typ fire ganger i timen..
Flott du er <3Godt å se flere oppblåste..![]()
Håper den trekker seg tilbake snart9+0 <3
Naaam, det så godt ut
Prøv med yt, kanskje du får i deg det? Det var ganske godtNaaam, det så godt ut![]()
Hat så dårlig matlyst til tider at det er litt skremmende, er kjempe sulten men får ikke i meg mat.. :-/
FinaVis vedlegget 24153
Dagens magebilde
Jeg er gravid for siste gang, og har helt dilla på mager og babyer og duppedingser