Hvor har du kjøpt sånn ??? Elsker kokos
Rema
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du kjøpt sånn ??? Elsker kokos
RemaFantes i ananas, granateple og sitron også forøvrig. Men jeg er også veldig glad i kokos ♡
Jeg må på Rema imorgen skjønner jeg![]()
Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3
Me3 for nå har jeg spist opp de to jeg hadde i frysa
Er det is liksom?Me3 for nå har jeg spist opp de to jeg hadde i frysa![]()
Oppblåst mage! Jeg tror jeg snart må ha mammaklær
Apper <3
Tusen takkFiiiina!!!![]()
Tusen takkJeg gleder meg veldig til den ordentlige babymagen kommer
Apper <3
Jeg viste bildet av magen min til sambo her om dagen. Han ble helt stille en lang stund før han så på meg med et smil og sa "jeg har aldri tenkt på magen din på denne måten. Det er faktisk huset til kjærlighetdbarnet vårt"Da er vi to! Hihi
Sambo har tatt bilder av magen siden positiv test omtrent, morsomt å se hvordan den forandrer seg. Stor og liten om hverandre alt etter hvor luftig jeg ersyns det kan bli babymage snart nå!!
![]()
Jeg viste bildet av magen min til sambo her om dagen. Han ble helt stille en lang stund før han så på meg med et smil og sa "jeg har aldri tenkt på magen din på denne måten. Det er faktisk huset til kjærlighetdbarnet vårt"Synes det er så fantastisk at de faktisk følger med og er engasjert. Gjør det litt lettere å engasjere de i ting som skjer også
Selv om det bare er luft nå, koser, klemmer og kysser sambo på min mage. Og er jeg kvalm og har mensmurringer, sier han med streng stemme at spira må være snill mot mamma
Har dere tenkt å lage en video? Som viser hele svangerskapet på noen minutter bare
Apper <3
Omvendt hos dere faktisk. Pleier jo som regel å være mannfolka som friker litt ved tanken på at et annet levende vesen vokser på innsiden av kjæresten sinHihi, min er også sånn! Og det har han ikke vært tidligere. Kanskje fordi at denne gangen er han skikkelig klar og gleder seg på ekteførste gang var jo faktisk et uhell
men hos oss er det jeg som er facinert over at det bor noen inni meg, gubben sa i går at han syns det er helt naturlig han. Hihi.
Tja, det var iallefall planen, men det viser seg at denne fantastiske mannen min er langt fra en fantastisk fotografså vi får se
hva med dere?
JaEr det is liksom?
Venter vår førstefødte i mars 14<3
Omvendt hos dere faktisk. Pleier jo som regel å være mannfolka som friker litt ved tanken på at et annet levende vesen vokser på innsiden av kjæresten sinGull da, at han viser glede og engasjement
Vi lager nok ikke video. Men mange bilder blir det uten tvilEneste kameraet min kan bruke er den på telefonen sin, så ikke akkurat en super fotograf min heller du
Apper <3
Flott par
Den der kan jeg signereVis vedlegget 24062
Sånn går det når man drar på jobb med trange bukser, takk og lov for eget kontor![]()