Bildetråd

Nei, laget selv av marsipan, wilton-farge(ivory) og silikonform fra kaketoppen.no ;)
Hva kostet den hos kaketoppen? Skal bestille meg sånn fra ebay til dåpen vår.. Er det vanskelig å bruke?
 
Hva kostet den hos kaketoppen? Skal bestille meg sånn fra ebay til dåpen vår.. Er det vanskelig å bruke?
199 tror jeg, men nå er der 30% såg jeg. Overraskende lett :) farger marsipanen, klemmer den i formen, skjærer av overflødig på toppen, 15 min i fysen og så klemme ut og tørke :)
 
199 tror jeg, men nå er der 30% såg jeg. Overraskende lett :) farger marsipanen, klemmer den i formen, skjærer av overflødig på toppen, 15 min i fysen og så klemme ut og tørke :)
Stilig:) jeg skal bruke sukkrpasta tror jeg.. Hvordan farget du?:)
 
Stilig:) jeg skal bruke sukkrpasta tror jeg.. Hvordan farget du?:)
Ja pasta går også bra. Brukte gelefarge fra wilton (kjøpte på kitchen) ivory heter den. Trenger meeget lite, fargen er veldi sterk! Knadde inn i massen før jeg presset den i forma :) prøvde også med å male etterpå, men syns det ble best resultat av å farge hele deigen
 
Ja pasta går også bra. Brukte gelefarge fra wilton (kjøpte på kitchen) ivory heter den. Trenger meeget lite, fargen er veldi sterk! Knadde inn i massen før jeg presset den i forma :) prøvde også med å male etterpå, men syns det ble best resultat av å farge hele deigen
Ok.. Kan man kjøpe sånn farge på nett? Tenkte jeg skulle lage et par sånne kaker i sommer før dåpen så jeg får øvd litt:) Skal ikke ha dåp før juli:)
 
Fått seg ny babygym. Det falt i smak!
"hey, det kommer jo musikk når jeg sparker!" :D
 

Vedlegg

  • 1366473063930.jpg
    1366473063930.jpg
    64,5 KB · Visninger: 63

Vedlegg

  • 1366476005025.jpg
    1366476005025.jpg
    45,9 KB · Visninger: 60
ImageUploadedByBV Forum1366489830.144186.jpg
Her har vi stellt i stand til dåp hele dagen! Bordene pyntet, skjorten er strøket, og kaken står så fint på kjøl :)
 
Vi kom hjem fra middag hos moren min i går og fant igjen ene fisken vår slik:
ImageUploadedByBV Forum1366533318.783845.jpg

Den har klart å hoppe ut et av hullene bak på akvariet, og sprellet seg ut på stuegulvet :p
Moren min passet Emma noen timer i går, og hu koste seg :)
ImageUploadedByBV Forum1366533597.571975.jpg
 
Vi kom hjem fra middag hos moren min i går og fant igjen ene fisken vår slik:
Vis vedlegget 12003

Den har klart å hoppe ut et av hullene bak på akvariet, og sprellet seg ut på stuegulvet :p
Moren min passet Emma noen timer i går, og hu koste seg :)
Vis vedlegget 12004
Huffda! Har drømt at det har skjedd her, men har heldigvis ikke det enda..
 
Barneskole? Hvordan da? Syns den var kjempe fin. Ren og pen, uten masse unødvendig dill. :)
Hehe veldi mye rosa dill på! Men altså veldi fornøyd, tenk første skikkelig pynta kaken :D hurra!
 
Back
Topp