Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja, har det, men akkurat nå er jeg på PC'en da. Men kan fint bruke telefonen også, den står bare til lading liksomHerlig! Flott tråd!
Har du app, Linemammaen?
Hva strikker du?Så at noen hadde en tråd hvor man legger ut bilder av hva man holder på med, og tenkte at det kunne være artig.
Jeg sitter på terrassen i sola, med strikketøy og tekopp.![]()
Jeg synes det er enklest å legge ut med appen.. Da velger du reply, trykker på kameraet, også velger du om du skal hente et bilde fra galleriet eller ta et nytt med kamera.. Jeg tok nytt med kamera, så ble det lagt rett ut med en gangJa, har det, men akkurat nå er jeg på PC'en da. Men kan fint bruke telefonen også, den står bare til lading liksom![]()
Jeg ser også Askepott! Mens Dani er på rommet sitt og leker for seg selvDa var det askepott og småkjeks på tapetet.
Guri, han trenger en klipp igjen snart.![]()
Så søt<3Vis vedlegget 9964
Sjarmtrollet var rimelig blid etter å ha sovet i 7 timer isted, var kun våken for å spise 2 ganger.
*prøve så hardt man kan å ikke le høyt av frykt for å vekke hele huset*Mannen hadde bursdag i påsken og må ha med kake på jobb.. Gikk med på å bake for han mot at han lagde middag (perfekt tillaget, servert helt uten sot).. Svaaaak.. Godt trening og sunn mat ikke starter før i morgen..;-)
Bra;-) Vi trenger litt energi til treningen vet du;-)*prøve så hardt man kan å ikke le høyt av frykt for å vekke hele huset*![]()
![]()
Vi har hatt noe så sunt som cola og en pizza levert på døra, (skulle selvfølgelig tatt bilde av pizzamannen og lagt ut, men var dessverre opptatt med en kid på puppen akkurat da) så her lader man også opp skikkelig til i morra.![]()