Bildetråd

Helt utrolig hvor mye kjærlighet man har ovenfor barna sine! <3 er så stolt at en nesten sprekker <3 hehe :)
Jaa!!! Så enig :) og det beste er at alle sine barn jo er verdens herligste peneste og vakreste i mors øyne, helt fantastisk <3
 
På vei til hytta :)

1370010888421.jpg

* æpp'n *
 
Vis vedlegget 16903

Noen som har prøvd denne? Kjøpte den i dag og tenkte å la snuppa smake litt :)
Jeg er er en liten snik fra januar:)

Ja, prøvde en t-skje en dag her.. grein litt på nesa :) Mulig det ble litt surt for henne. Hun har ikke virket så veldig interessert, så da har vi gitt oss litt med smakinga for en stund.
 
Jeg er er en liten snik fra januar:)

Ja, prøvde en t-skje en dag her.. grein litt på nesa :) Mulig det ble litt surt for henne. Hun har ikke virket så veldig interessert, så da har vi gitt oss litt med smakinga for en stund.

Aha, hehe :) Like greit å vente om hu ikke virker så interessert da :)
Prøvde å gi snuppa her i stad, og hu likte det kjempe godt :)
 
Nei.:p og begge tok feil når de ikke meldte lyn og torden.:p

* æpp'n *
Kom et drønn her også;-) Har fått skikkelig Bodøvær nå. Fint flere ganger om dagen:p

Hvor har dere hytte?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Kom et drønn her også;-) Har fått skikkelig Bodøvær nå. Fint flere ganger om dagen:p

Hvor har dere hytte?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Eggedal. :)
I sted åpnet alle himmelens sluser seg, og nå er det torden OG strålende sol. Snålt vær :p

* æpp'n *
 
Eggedal. :)
I sted åpnet alle himmelens sluser seg, og nå er det torden OG strålende sol. Snålt vær :p

* æpp'n *
Vi fikk torden OG åpne sluser:p Sto i garasjen og malte en hylle mens det braka igjen lynet slo ned en km unna.. Stemningsfullt;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Back
Topp