Bildetråd hemmelig venn

ORIGINAL: tullingen

opp [:D]
Noen gaver i dag?

Nei[&o] men den kommer nok snart!

Tuuusen takk til min hemmelige venn for en kjempefin gave [:D]
Skjorta er helt etter min smak, og boka er akkurat av den typen jeg selv bruker å kjøpe til tantebarn og lignende.
Sjokoladesnopen som jeg er, så er den spist opp allerede [8D], men samboeren får få den andre snopbiten [;)]
Kortet var nydelig med en del info om hvem du kan være. Jeg har pløyet igjennom presentasjonstråden for å se hva jeg kunne finne ut, men står enda som et spørsmålstegn. Må nok undersøke saken nermere når jeg kommer hjem fra jobb.
Igjen sier jeg så mye takk for den flotte gaven. Klem fra meg [:D]

Etter å ha pløyd i gjennom forskjellige tråder og tenkt så håret nesten ble grått, har jeg kommet fram til at min hemmelige venn må være fiffigfrøken??[8|]

I dag (tja, nå er det vel strengt i går) kom omsider gaven min i posten. Har ikke vært helt i form idag, så det var en fin oppmuntring[:D]
Jeg tror min hemmelige venn må være rebecca85, stemmer det? Du har iallfall to barn fra før, venter gutt, er fra Østfold, og har navnet ditti ncket, slik hintene lød.

Jeg får dessverre ikke lagt inn bilder nå, for jeg surfer på mobilen, men skal prøve å få lagt ut bilder etterhvert. Jeg fikk iallfall en hvit body m/krave, en lys lilla body, en hvit body med søte lilla blomster på, en kjempesøt lilla siklesmekke med sommerfugler på, to par sokker, to ansiktsmasker til meg (passer bra, for jeg har fått litt dårlig hud i det siste) en påske-melkesjokoladeplate til meg (antar jeg. Jeg er litt hekta på sjokolade for tida, så den forsvinner sikkert i morgen;-)) og et kort med pusekatt på[:D]

Tusen takk for gaven! Kjempefint med lyselilla. Har sett meg ut noen klesplagg jeg har lyst til å bestille fra USA, og tror de vil passe kjempefint sammen med klærne jeg fikk til mini i magen:-)

ORIGINAL: Helenpia

Etter å ha pløyd i gjennom forskjellige tråder og tenkt så håret nesten ble grått, har jeg kommet fram til at min hemmelige venn må være fiffigfrøken??[8|]

Jepps, det stemmer:)

Godt du likte gaven, fint vi har samme smak:)

[:D]

I da fikk jeg gaven min! JIPPI! den posten har nok rotet litt... Men er nok ganske så sikker på at den er fra TULLINGEN [;)] hehe... Nydelig gave! storfornøyd!!! TAKK [:D]

Det gjorde jeg virkelig! Er ganske så uvant for meg også, syns det er helt rart å kjøpe rosa etter 2,5 år med en gutt er det liksom så rart å se i jenteavd. :)

Kan jeg få et lite hint fra min hemmelige venn ??? [:D]

ORIGINAL: Jellybelly

I dag (tja, nå er det vel strengt i går) kom omsider gaven min i posten. Har ikke vært helt i form idag, så det var en fin oppmuntring[:D]
Jeg tror min hemmelige venn må være rebecca85, stemmer det? Du har iallfall to barn fra før, venter gutt, er fra Østfold, og har navnet ditti ncket, slik hintene lød.

Jeg får dessverre ikke lagt inn bilder nå, for jeg surfer på mobilen, men skal prøve å få lagt ut bilder etterhvert. Jeg fikk iallfall en hvit body m/krave, en lys lilla body, en hvit body med søte lilla blomster på, en kjempesøt lilla siklesmekke med sommerfugler på, to par sokker, to ansiktsmasker til meg (passer bra, for jeg har fått litt dårlig hud i det siste) en påske-melkesjokoladeplate til meg (antar jeg. Jeg er litt hekta på sjokolade for tida, så den forsvinner sikkert i morgen;-)) og et kort med pusekatt på[:D]

Tusen takk for gaven! Kjempefint med lyselilla. Har sett meg ut noen klesplagg jeg har lyst til å bestille fra USA, og tror de vil passe kjempefint sammen med klærne jeg fikk til mini i magen:-)

Ja det var fra meg [:D] så du skrev et sted at du var glad i sjokolade så måtte ha med det også [:D] Godt du likte klærna da..er så vanskelig å kjøpe til andre, men du skrev du ville ha lilla så prøvde holde meg til det[:D]

Nå har endelig jeg også fått. Skal få knødd meg til å legge ut bilder, men er kjempefornøyd[:)][:D]

Ja, men jeg aner ikke hvem det er fra[8|] kan jeg får et til hint? Det jeg har til nå er trønder bosatt i stavanger. Har vridd hjernen men kommer ikke fram til noen ting!

Her kommer omsider bilde av gaven jeg fikk av min hemmelige venn. Det var også med en melksjokolade formet som en påskehare, men den har jeg forlengst spist opp[;)]

Takk, igjen, for gaven![:D]

åååååh...skal legge ut bilde nå men filen er for stor. hva gjør jeg da?[:)]

Har endelig fått lagt inn bilde av pakken, igjen tusen takk, er kjempefornøyd[:)] men vet fortsatt ikke hvem du er[8|]

hctib89 er du min hemmelige venn?? [:D]

Back
Topp