Femtenårmellom
Forelsket i forumet
Vi bor I firemannsbolig, så vi har plass undervtrappa til andre etasjeYttergangen vår er så liten at den så vidt rommer meg. He he. Men jeg gleder meg enormt til å bruke vognen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bor I firemannsbolig, så vi har plass undervtrappa til andre etasjeYttergangen vår er så liten at den så vidt rommer meg. He he. Men jeg gleder meg enormt til å bruke vognen!
Er det stelleveska jeg tror det er!! Lucky you!Vis vedlegget 114483
Her er vår vogn Brio Go. Liker den veldig godt
Hvis du tror det er en storksak så er det det, ja fylte 30 i mars og kjøpte den i gave til meg selvEr det stelleveska jeg tror det er!! Lucky you!
Fin veskeVis vedlegget 114507 Vi har kjøpt Emmaljunga mondial deluxe Gleder meg til å gå tur!
Så fin! Vurderte den fargen sterkt jeg også
Denne har jeg å, men i marineblå, pluss sports delen.Vis vedlegget 114483
Her er vår vogn Brio Go. Liker den veldig godt
Har sportsdelen vi også, i grå holdt på å kjøpe blå vi også for jeg elsker blå, men så fikk vi den grå til 5000kr for understell, bag og sportsdel, så da var det jo greit heheDenne har jeg å, men i marineblå, pluss sports delen.
Den er så fin!Emmaljunga mondial de luxe (i fargen paris-dårlig bilde)
Samme vognpynt som deg, bare mine er helt blå den serien er så finBugaboo Buffalo med vognpynt fra sebra og stelleveske fra storksak & bugaboo gleder meg vanvittig til å ta den i bruk, og få kroppen min tilbake i form igjen Vis vedlegget 115506
Bugaboo Buffalo med vognpynt fra sebra og stelleveske fra storksak & bugaboo gleder meg vanvittig til å ta den i bruk, og få kroppen min tilbake i form igjen Vis vedlegget 115506