Bilder av vognene våre?:)

Nathalie_91

Glad i forumet
Nå aner ikke jeg om det allerede fins en tråd om dette, og da beklager jeg!
Men tenkte vi kunne legge ut bilder av vognene våre her? Jeg elsker vogner og vil gjerne se alle sin vogn! Hehe

Her er min <3 Tfk den nyest modellen med multi x bagen :)
image.jpg image.jpg

ja liker den godt, var sambo som valgte den ut, de var svært overrasket i butikken over at jeg lot han velge. VAr vissnok ikke så vanlig sa de. Vi visste modell og understell fra før av så var bare fargen vi ikke hadde bestemt oss for. Kunne like gjerne la han velge for da øker sjangsen for at han går tur etterpå :-) :-P

Ser mange har denne vogna, hva gjorde at dere valgte denne?:) <3
Har drømmt om denne vogna siden storesøster kom til verden. Den har alt jeg vil ha i en vogn. Men vi tok oss aldri råd til den med henne, vi hadde 7 forskjellige vogner med henne. Så nå ville jeg ha en vogn jeg viste jeg ikke ville bytte ut så fort. Så kom jeg tilfeldig over den brukt i kun 3 mndr, til kun 7000,- så da måtte jeg ta den. Hun som solgte d3n hadde kjøpt denne istedefor søskenvogn, men angret og solgte den å kjøpte bugaboo søskenvogn istede. Hvorfor hun solgte den så billig vet jeg ikke. Andre selger de brukt i 1-2 år for rundt 10.000. Den ville kostet rundt 13-14.000 ny med det ekstra utstyret som følgte med.

Brio smile :) Liten lett og får plass i min lille Toyota Corolla ;)

Vedlegg

• 1430110670124.jpg
    1430110670124.jpg
    143,5 KB · Visninger: 204
Dette er vogna vår, brukte den samme til storebror som er 4 år. Gleder meg til å bruke den igjen :-)

Jeg har også kjøpt meg babyjobber city elite med bag og sportsdel, i svart. Da jeg trenger en lettere vogn til gåturer og trening.. Denne fikk jeg til 5000kr på salg, så gleder meg til å bruke begge vognene.

Vedlegg

• 1358.jpg
    1358.jpg
    44,5 KB · Visninger: 133
Har drømmt om denne vogna siden storesøster kom til verden. Den har alt jeg vil ha i en vogn. Men vi tok oss aldri råd til den med henne, vi hadde 7 forskjellige vogner med henne. Så nå ville jeg ha en vogn jeg viste jeg ikke ville bytte ut så fort. Så kom jeg tilfeldig over den brukt i kun 3 mndr, til kun 7000,- så da måtte jeg ta den. Hun som solgte d3n hadde kjøpt denne istedefor søskenvogn, men angret og solgte den å kjøpte bugaboo søskenvogn istede. Hvorfor hun solgte den så billig vet jeg ikke. Andre selger de brukt i 1-2 år for rundt 10.000. Den ville kostet rundt 13-14.000 ny med det ekstra utstyret som følgte med.
Den er jo veldig flott :) vi kikket på denne også! Men mannen forelsket seg i håndbremsa og justerbare håndtaket på Tfk'n.. Haha

Back
Topp