Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå fin!Slik ser vår ut, ikke hentet den enda, står på lager i butikken til vi nærmer oss termin
Såå fin!
Ser mange har denne vogna, hva gjorde at dere valgte denne? <3Hr er min vogn. Bugaboo buffalo
Har drømmt om denne vogna siden storesøster kom til verden. Den har alt jeg vil ha i en vogn. Men vi tok oss aldri råd til den med henne, vi hadde 7 forskjellige vogner med henne. Så nå ville jeg ha en vogn jeg viste jeg ikke ville bytte ut så fort. Så kom jeg tilfeldig over den brukt i kun 3 mndr, til kun 7000,- så da måtte jeg ta den. Hun som solgte d3n hadde kjøpt denne istedefor søskenvogn, men angret og solgte den å kjøpte bugaboo søskenvogn istede. Hvorfor hun solgte den så billig vet jeg ikke. Andre selger de brukt i 1-2 år for rundt 10.000. Den ville kostet rundt 13-14.000 ny med det ekstra utstyret som følgte med.Ser mange har denne vogna, hva gjorde at dere valgte denne? <3
Den er jo veldig flott vi kikket på denne også! Men mannen forelsket seg i håndbremsa og justerbare håndtaket på Tfk'n.. HahaHar drømmt om denne vogna siden storesøster kom til verden. Den har alt jeg vil ha i en vogn. Men vi tok oss aldri råd til den med henne, vi hadde 7 forskjellige vogner med henne. Så nå ville jeg ha en vogn jeg viste jeg ikke ville bytte ut så fort. Så kom jeg tilfeldig over den brukt i kun 3 mndr, til kun 7000,- så da måtte jeg ta den. Hun som solgte d3n hadde kjøpt denne istedefor søskenvogn, men angret og solgte den å kjøpte bugaboo søskenvogn istede. Hvorfor hun solgte den så billig vet jeg ikke. Andre selger de brukt i 1-2 år for rundt 10.000. Den ville kostet rundt 13-14.000 ny med det ekstra utstyret som følgte med.
Vis vedlegget 114465Vis vedlegget 114466
Her er vår Stokke Trailz. Gleder meg til å ta den ut på veien! Elsker at den er så høy, og lett og trille.
Så fin! Vurderte den fargen sterkt jeg også
Jeg har også denne, men med svart chassis. Den har blitt pakket ned igjen etter at vi fikk den. Har ikke plass til å la den stå fremme.Brio smile Liten lett og får plass i min lille Toyota Corolla
Yttergangen vår er så liten at den så vidt rommer meg. He he. Men jeg gleder meg enormt til å bruke vognen!Vi har den stående I yttergangen