Bilder av testene våre

Var usikker på om streken var sterk nok til å telle fikk samme svake strek to ganger. så forsøkte å gjennomføre en test i vann, da kom det ingenting. Det er den øverste testen på bildet under. den nederste testen er fra i mårrest.

Hva tror dere? er den for svak?

2016-05-19 20.36.52.jpg

ImageUploadedByBV Forum1463684356.765765.jpg
Den øverste i morges 12 dpo (den var tydeligere i morges) de to nederste ikveld kl 19.00 :)

Jeg kjøpe testene på billigetester mener jeg. Har tenkt på om det muligens er litt forskjell på de. Synes liksom ikke kontroll streken blir så sterk heller:) men i hår kom det endelig en sterk strek:smiley-angelic003 Jippi! Beroligende å høre at det er vanlig med litt ulike streker! Når er det egentlig toppen skal nås og HCG begynner å falle igjen?
HCG skal ikke falle det første trimesteret, men stabiliserer seg. Så ikke noe fall før uke 12. Tidligere fall er tegn på ikke levedyktig foster, eller at du er lenger på vei en du tror =D

HCG skal ikke falle det første trimesteret, men stabiliserer seg. Så ikke noe fall før uke 12. Tidligere fall er tegn på ikke levedyktig foster, eller at du er lenger på vei en du tror =D

Jm informerte meg om at hcg når en topp omtrent mellom uke 8-10, for deretter å synke fram til uke 16-20, og etter dette ligger det ganske stabilt fram mot fødsel:)

Jm informerte meg om at hcg når en topp omtrent mellom uke 8-10, for deretter å synke fram til uke 16-20, og etter dette ligger det ganske stabilt fram mot fødsel:)
Da har vi fått forskjellig informasjon :P Men tror det er mye variasjon da all info blir oppgitt i 10-12 uker osv.

ImageUploadedByBV Forum1463770129.729604.jpg

Back
Topp