Bilder av testene våre

ImageUploadedByBV Forum1463336143.698382.jpg

En av de siste jeg tok.. Ca 1,5 - 2 uker etter forventa mens :P

15 dpo på meg, 4+1 i dag, og mest stolt av at jeg klarte å vente så lenge med å teste! Fyrte av første i går, men den streken var så svak at det kunne vært skyggestrek, kunne ikke se at den var rød. Ser at jeg tester ganske svakt, men det er kanskje vanlig? Testene var ca. like svake på samme tid sist, så er ikke veldig bekymret...

Vedlegg

• PhotoGrid_1463297129396.jpg
    PhotoGrid_1463297129396.jpg
    251,3 KB · Visninger: 53
Fikk denne i dag, så da er jeg fornøyd :D ifølge bv app er jeg 5+2 i dag.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    856,5 KB · Visninger: 53
Lister meg inn:D 9dpo idag

Vedlegg

• 13214400_10157015452350096_1072606007_o.jpg
    13214400_10157015452350096_1072606007_o.jpg
    143,1 KB · Visninger: 46
  • 13223672_10157015447460096_309964784_o.jpg
    13223672_10157015447460096_309964784_o.jpg
    47,5 KB · Visninger: 50
Tok test i dag som jeg hadde liggende. CB digital. Den viste 2-3 enda, burde det ikke stå 3+ hos meg nå? Er 5+4 i dag. Kan det ha noe å si at jeg ikke tok morgenurin? Ventet med å teste i litt over 3 timer fra forrige dobesøk.
Sist jeg fikk sa var det det samme. Da tok jeg test når jeg skulle ha vært 2-3 men da sto det fremdeles 1-2. Og få dager etterpå begynte jeg å blø. Har fremdeles symptomer som litt ømme pupper, kvalme og litt stikninger nå og da. Men blir bekymret siden det var slik det startet sist :/

Tok test i dag som jeg hadde liggende. CB digital. Den viste 2-3 enda, burde det ikke stå 3+ hos meg nå? Er 5+4 i dag. Kan det ha noe å si at jeg ikke tok morgenurin? Ventet med å teste i litt over 3 timer fra forrige dobesøk.
Sist jeg fikk sa var det det samme. Da tok jeg test når jeg skulle ha vært 2-3 men da sto det fremdeles 1-2. Og få dager etterpå begynte jeg å blø. Har fremdeles symptomer som litt ømme pupper, kvalme og litt stikninger nå og da. Men blir bekymret siden det var slik det startet sist :/
Jeg fikk 1-2 uker når jeg var 4+3, 2-3 når jeg var 4+5 og 3+ når jeg testet i dag 5+2. Har bare testet de gangene.. Men på 4+3 skulle jeg egentlig ha 2-3

Hjelp, jeg har så svake streker føler jeg. Er veldig redd for at jeg har for lite HCG til at dette skal gå bra. Ser dere har fine streker på 11 dpo, mens mine er ca like først fra 20 dpo Her er bilde fra 20- 25 dpo. Må si at jeg er faktisk litt usikker på når eggløsning var for jeg fikk bare negative tester... Cbd på 21 dpo viste 2-3 uker. Er det noen som vet om dette er normalt?image.jpeg

Hjelp, jeg har så svake streker føler jeg. Er veldig redd for at jeg har for lite HCG til at dette skal gå bra. Ser dere har fine streker på 11 dpo, mens mine er ca like først fra 20 dpo Her er bilde fra 20- 25 dpo. Må si at jeg er faktisk litt usikker på når eggløsning var for jeg fikk bare negative tester... Cbd på 21 dpo viste 2-3 uker. Er det noen som vet om dette er normalt?Vis vedlegget 177664
ImageUploadedByBV Forum1463467632.867305.jpg
Mine tester fra 17(?) dpo, ikke sterke i starten. Tok også en digital 4+3 og fikk bare 1-2 uker.. Tok en til test 22dpo og den ble 3+ så trur jeg bare produserte hcg litt seint? Men det er helt normalt, så ville ikke bekymret meg.. Prøv å ta en til om noen dager om du ikke greier og slappe av :)

Takk Jeg kommer nok til å ta flere tester, klarer ikke vente! Men ifølge babyverdens kalkulator er jeg 5+4 i dag så burde nok vert litt sterkere..Tror jeg må ta en cbd til. Gratulerer med dagen foresten

Selv tok jeg en test i dag ettersom jeg har mange bt igjen. Den var langt svakere enn hva den var for 1,5-2 uker siden (jeg er 6+5 nå). Jeg opplevde det i første svangerskap også, og vet at det er normalt ettersom man etter hvert får svært høyt hcgnivå. Jeg blandet for moro skyld ut urinet med en del vann, og tok en ny test; den var mye sterkere enn testen som var tatt på konsentrert urin:)

Last edited:
Selv tok jeg en test i dag ettersom jeg har mange bt igjen. Den var langt svakere enn hva den var for 1,5-2 uker siden (jeg er 6+5 nå). Jeg opplevde det i første svangerskap også, og har lest at det er normalt ettersom man etter hvert får svært høyt hcgnivå. Jeg blandet ut urinet med en del vann, og tok en ny test; den var mye sterkere enn testen som var tatt på konsentrert urin:)
Jeg har opplevd at mine tester også har vært noe svakere. Men roer meg selv med at dette ikke er riktig måte å måle hcg på.

Jeg har opplevd at mine tester også har vært noe svakere. Men roer meg selv med at dette ikke er riktig måte å måle hcg på.

Det stemmer:) Det er jo greit å vite. Googlet litt rundt og ser at flere har blitt bekymret for at testene blir svakere, men det er helt normalt at de blir det når hcg er såpass høyt. Der er jo for øvrig ikke noe poeng i å teste videre nå, men tenkte jeg skulle bruke de opp:p

Hjelp, jeg har så svake streker føler jeg. Er veldig redd for at jeg har for lite HCG til at dette skal gå bra. Ser dere har fine streker på 11 dpo, mens mine er ca like først fra 20 dpo Her er bilde fra 20- 25 dpo. Må si at jeg er faktisk litt usikker på når eggløsning var for jeg fikk bare negative tester... Cbd på 21 dpo viste 2-3 uker. Er det noen som vet om dette er normalt?Vis vedlegget 177664
Ser veldig likt ut som mine tester.
Kor du har kjøpt desse strimmeltestane forresten?
Kan det vere fargestoff som gjer utslag på forskjellege testar..?

ImageUploadedByBV Forum1463598394.507191.jpg Veldig klar strek i dag! Forventet mens på mandag, så var ikke veldig overrasket, bare veldig veldig glad :D streken er også mye tydeligere denne graviditeten enn forrige (som endte med SA). :)

Jeg kjøpe testene på billigetester mener jeg. Har tenkt på om det muligens er litt forskjell på de. Synes liksom ikke kontroll streken blir så sterk heller:) men i hår kom det endelig en sterk strek:smiley-angelic003 Jippi! Beroligende å høre at det er vanlig med litt ulike streker! Når er det egentlig toppen skal nås og HCG begynner å falle igjen?

Back
Topp