Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 1-2 uker når jeg var 4+3, 2-3 når jeg var 4+5 og 3+ når jeg testet i dag 5+2. Har bare testet de gangene.. Men på 4+3 skulle jeg egentlig ha 2-3Tok test i dag som jeg hadde liggende. CB digital. Den viste 2-3 enda, burde det ikke stå 3+ hos meg nå? Er 5+4 i dag. Kan det ha noe å si at jeg ikke tok morgenurin? Ventet med å teste i litt over 3 timer fra forrige dobesøk.
Sist jeg fikk sa var det det samme. Da tok jeg test når jeg skulle ha vært 2-3 men da sto det fremdeles 1-2. Og få dager etterpå begynte jeg å blø. Har fremdeles symptomer som litt ømme pupper, kvalme og litt stikninger nå og da. Men blir bekymret siden det var slik det startet sist :/
Jeg fikk 1-2 uker når jeg var 4+3, 2-3 når jeg var 4+5 og 3+ når jeg testet i dag 5+2. Har bare testet de gangene.. Men på 4+3 skulle jeg egentlig ha 2-3
Hjelp, jeg har så svake streker føler jeg. Er veldig redd for at jeg har for lite HCG til at dette skal gå bra. Ser dere har fine streker på 11 dpo, mens mine er ca like først fra 20 dpo Her er bilde fra 20- 25 dpo. Må si at jeg er faktisk litt usikker på når eggløsning var for jeg fikk bare negative tester... Cbd på 21 dpo viste 2-3 uker. Er det noen som vet om dette er normalt?Vis vedlegget 177664
Jeg har opplevd at mine tester også har vært noe svakere. Men roer meg selv med at dette ikke er riktig måte å måle hcg på.Selv tok jeg en test i dag ettersom jeg har mange bt igjen. Den var langt svakere enn hva den var for 1,5-2 uker siden (jeg er 6+5 nå). Jeg opplevde det i første svangerskap også, og har lest at det er normalt ettersom man etter hvert får svært høyt hcgnivå. Jeg blandet ut urinet med en del vann, og tok en ny test; den var mye sterkere enn testen som var tatt på konsentrert urin
Jeg har opplevd at mine tester også har vært noe svakere. Men roer meg selv med at dette ikke er riktig måte å måle hcg på.
Ser veldig likt ut som mine tester.Hjelp, jeg har så svake streker føler jeg. Er veldig redd for at jeg har for lite HCG til at dette skal gå bra. Ser dere har fine streker på 11 dpo, mens mine er ca like først fra 20 dpo Her er bilde fra 20- 25 dpo. Må si at jeg er faktisk litt usikker på når eggløsning var for jeg fikk bare negative tester... Cbd på 21 dpo viste 2-3 uker. Er det noen som vet om dette er normalt?Vis vedlegget 177664